خبرگزاری کار ایران

زوج سردار و طارمی برای هرتیمی خطرناک است

آشوبی:عراق از نظر کیفی با دو تیم دیگر این گروه قابل قیاس نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۷۱

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت کرد.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص بازی تیم ملی مقابل عراق و پیش‌بینی‌اش از این بازی اظهار داشت: عراق از نظر کیفی با دو تیم دیگر این گروه قابل قیاس نیست. آنها کار را برای ما سخت‌تر می‌کنند و من مطمئن هستم ترکیب تیم تغییرات زیادی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: آنها بیشتر از ما به دنبال پیروزی هستند. ما باید حواسمان به فضای پشت مدافعان‌مان باشد و نباید بگذاریم آنها در این مناطق صاحب موقعیت شوند. در کل اعتقاد دارم بازی زیبایی را امروز از این دو تیم شاهد خواهیم بود.

آشوبی درباره اینکه کدام تیم‌ها در جام ملت‌ها عملکرد خوبی داشتند بیان داشت: هنوز تیم‌ها نتوانستند آن قدرت همیشگی خودشان را نشان دهند اما در کل این تیم‌ها عربستان از همه بهتر ظاهر شده. آنها می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند اما برای اینکه بدانیم کدام‌ تیم‌ها مدعی هستند باید تا مرحله حذفی منتظر بمانیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: ما در خط حمله یک زوج بسیار خوبی به نام طارمی و آزمون داریم که برای هر تیمی خطرناک هستند. ما می‌توانیم از این امتیاز مثبت به نفع خودمان استفاده کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز