خبرگزاری کار ایران

جنگ بزرگ برای کسب سهمیه سوم صعود

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۲۰

با اضافه شدن تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا، اکنون رقابت بزرگی بین تیم‌ها برای کسب جواز صعود در رتبه سوم جدول است.

به گزارش ایلنا، با تغییر فرمول صعود جام ملت‌های آسیا تا پایان مرحله دوم گروهی هیچ تیمی حذف شده. در چهار گروه باقی‌مانده که هنوز دور سوم را برگزار نکرده‌اند، حتی تیم‌های بدون امتیاز هم امیدوارند با پیروزی در بازی سوم به یک هشتم نهایی برسند. در میان تیم‌های سوم، چهار تیم قرقیزستان، عمان، ویتنام و لبنان فعلا بدون امتیاز هستند و این یعنی تیم‌های سوم سه امتیازی هم بخت زیادی برای صعود خواهند داشت. سوریه، به عنوان یکی از مدعیان جدی این رقابت در نهایت با شکست برابر استرالیا از صعود بازماند.

در گروه C قرقیزستان و فیلیپین امتیازی ندارند و اولی تنها به دلیل تفاضل بهتر در رده سوم است. برنده بازی مستقیم آنها با سه امتیاز در رتبه سوم قرار می‌گیرد، ولی تساوی برای هیچکدام کافی نیست.

در گروه D هم ویتنام و یمن بدون امتیازند و ویتنام که تیم خیلی بهتری دارد در بازی مستقیم به دنبال پیروزی خواهد بود تا با سه امتیاز بختش برای صعود را بیازماید.

در گروه E بازی مستقیم لبنان و کره شمالی تیم سوم را تعیین می‌کند. هر دو تیم امتیازی ندارند ولی به نظر می‌رسد لبنان بخت بیشتری برای پیروزی مقابل حریف آشفته‌اش داشته باشد.

در گروه F عمان و ترکمنستان امتیازی ندارند، ولی عمان در هر دو بازی قبلی نمایش بهتری داشته و توان پیروزی مقابل حریفش را دارد.

در پایان مرحله گروهی چهار تیم سوم برتر به مرحله حذفی می‌رسند و احتمال می‌رود سه امتیاز هم برای صعود کافی باشد.

تیم ملی در صورت سرگروهی با تیم سوم گروه B، E یا F روبه‌رو می‌شود و با توجه به کار سخت سوریه حریف ایران احتمالا تیم سوم گروه E یا F خواهد بود که می‌تواند لبنان یا عمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز