خبرگزاری کار ایران

ناراحتم که بازی اول محروم هستم

خلعتبری:عراق هم حریف جدی برای ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۸۳

اولین خرید ذوب آهن در نیم فصل لیگ برتر در مورد پیوستن به این تیم می‌گوید.

به گزارش ایلنا،محمدرضا خلعتبری اولین خرید ذوب‌آهن است که بعد از هفت سال به تیم سابقش برگشته تا مجددا در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد. او دوران بسیار خوبی را در ذوب‌آهن و حتی سپاهان سپری کرده بود و شاید در همین یکی از تیم‌های اصفهانی از فوتبال خداحافظی کند. البته خود خلعتبری فعلا فکر خداحافظی ندارد و برای زنده کردن خاطرات خوبش به ذوب‌آهن برگشته است.

 

از بازگشت به ذوب آهن خوشحال هستی؟

قطعا خوشحال هستم چون من هشت سال در اصفهان بازی کردم که سه سال برای سپاهان بود و پنج سال هم برای ذوب‌آهن. من اصفهان را یک‌جورهایی خانه خودم می‌دانم و در این شهر خاطرات خوبی داشتم. از نایب‌قهرمانی آسیا گرفته تا قهرمانی ایران از خاطرات خوب من است که خیلی خوشحالم دوباره قسمت شد به اصفهان و ذوب‌آهن برگردم.

 

قرار نبود از پدیده جدا شوی. چه اتفاقی رخ داد که این تصمیم را گرفتی؟

من شرایط بسیار خوبی در پدیده داشتم و در این یک سال و نیم حضورم در پدیده کاملا راحت بودم و بدون مشکل برای پدیده بازی کردم. چه زمان آقای مهاجری و چه زمان آقای گل‌محمدی کار خودم را انجام دادم ولی یکسری مشکلات شخصی باعث شد که تصمیم به جدایی بگیرم.

 

پیشنهاد ذوب‌آهن وسوسه‌ات نکرد که یک‌دفعه تصمیم به جدایی بگیری؟

اصلا این‌طور نیست چون من بازیکن جوانی نیستم که بخواهم وسوسه شوم یا احساسی تصمیم بگیرم. من از هر لحاظ در پدیده و شهر مشهد راحت بودم که دوست هم نداشتم جدا شوم ولی گفتم که یک مشکل شخصی باعث شد تا از پدیده به ذوب‌آهن بروم.

 

مشکل مالی هم که نداشتی؟

خدا را شکر مسوولان باشگاه پدیده به تعهدات‌شان عمل کردند و پول من را دادند. از این بابت هم مشکل خاصی نداشتم و جا دارد تا از همه مسوولان باشگاه و هواداران تیم نهایت تشکر را کنم چون در یک سال و نیم اخیر خیلی لطف داشتند که از من حمایت کردند و بدون ناراحتی تیم را ترک کردم.

 

گل‌محمدی ناراحت نشد؟

من با خود آقایحیی صحبت کردم و او هم مشکل خاصی با جدایی‌ام نداشت. در کل جدایی من دوستانه بود و کسی ناراحت نشد.

 

ولی عده‌ای از بازیکنان ناراحت بودند!

بازیکنان به خاطر لطفی که به من داشتند ناراحت شده‌اند وگرنه بعید می‌دانم بازیکنی به خاطر جدایی من ناراحت شده باشد. شما شک نکنید با رفتن من اتفاق خاصی در پدیده رخ نمی‌دهد و نیم‌فصل دوم با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

 

اسماعیل فرهادی کاپیتان سابق ذوب‌آهن از بازگشت تو خوشحال بود و حتی خودش هم دوست داشت که یک روزی به تیم سابقش برگردد.

من هم امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. ذوب‌آهن خانه خود ماست؛ چه برگردیم و چه برنگردیم فراموشش نمی‌کنیم.

 

کار کردن با منصوریان نسبت به دیگر مربیان راحت‌تر است یا سخت‌تر؟

من هم روبه‌روی علی‌آقا فوتبال بازی کرده‌ام و هم در تیم ملی شاگردش بودم که کاملا او را می‌شناسم و دوست دارم هم به ذوب‌آهن کمک کنم و هم به علی‌آقا که همه برای احیای دوباره تیم آماده می‌شویم.

 

کار سختی هم دارید و باید تیم را از سقوط نجات دهید.

شما شک نکنید تیم را از شرایط فعلی نجات می‌دهیم چون جایگاه تیم اینجای جدول نیست و باید به حقش برسد و به جمع تیم‌های بالانشین اضافه شود. ذوب‌آهن نماینده ایران در آسیاست که باید تا قبل از مسابقات پلی‌آف به شرایط آرمانی‌اش برگردد.

 

بازی اول هم که محروم هستی!

متاسفانه بی‌جهت محرومم کردند که هیچ کار خاصی انجام نداده بودم. من به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعتراض خواهم کرد تا شاید مورد بخشش قرار بگیرم. وقتی من بی‌دلیل محروم شدم چرا نباید اعتراض نکنم و بگذارم حقم پایمال شود و یک بازی را محروم شوم.

 

در مورد تیم ملی نظری داری؟

دو بازی که انجام دادیم خیلی سخت و سنگین نبود که بخواهیم بحث فنی کنیم. تیم‌هایی مثل یمن و ویتنام حرفی برای گفتن نداشتند و نمی‌توانستند برای ایران دردسرساز شوند. ایران مدعی اصلی قهرمانی است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راحت قهرمان خواهد شد.

 

بازی با عراق می‌تواند محک جدی برای ایران باشد؟

در بازی با عراق هم تیم ملی محک جدی نمی‌خورد و من عراق را هم در حد ایران نمی‌دانم. عراق در دو بازی قبلی‌اش نشان داد که مشکل دارد و حریف ما نمی‌شود.

 

کدام تیم حریف جدی ایران است؟

باید مراحل حذفی به پایان برسد تا تیم‌های مدعی مشخص شوند. از الان نمی‌توان در مورد سایر تیم‌ها نظر داد و فقط روی حساب سابقه می‌شود تیم‌هایی مثل ژاپن، استرالیا، عربستان و کره جنوبی را حریفان جدی ایران دانست.

 

سوال آخر اینکه احتمال دارد با پیراهن ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کنی؟

من فعلا می‌خواهم بازی کنم و به فکر خداحافظی نیستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز