خبرگزاری کار ایران

ارتقای دوباره ایران کیش در شورای عالی انفورماتیک

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۷۸

رتبه شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای دومین سال پیاپی در شورای عالی انفورماتیک ارتقا یافت. ایران کیش موفق شد ضمن تمدید رتبه‌های پیشین در رشته امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات نیز از پایه ۴ به پایه یک برای یک دوره دوساله، ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا، به این ترتیب در آخرین رتبه بندی، ایران کیش هم‌اکنون در پنج رشته خدمات پشتیبانی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای حامل محتوا و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات گواهی پایه یک اخذ کرده است.

این شرکت همچنین در سایر رشته‌‌های آموزش وپژوهش، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی، شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی، سیستم‌های ویژه دارای رتبه پایه ۴ است. (رتبه ۱ بالاترین و رتبه ۷ پایین‌‌ترین درجه را دارد) 

شایان ذکر است اطلاعات فوق در سامانه https://sajar.mporg.ir/ قابل مشاهده است.

صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره این خبر گفت: شاخص‌های موثر در تعیین و ارتقای رتبه شرکت‌های انفورماتیکی عبارت از میانگین درآمد مشمول مالیاتی شرکت‌‌ها (حجم و نوع قراردادهای منعقده قبلی و جاری آنها)، میزان حقوق و دستمزد پرداختی شرکت‌‌ها به کارکنان و رضایت مشتری است که ایران کیش گواهی پایه یک در پنج رشته را دریافت کرده است.

ایران کیش قادر خواهد بودتعداد ۱۲ فقره قرارداد با مبلغ نامحدود در هر یک از رشته‌‌های ذکر شده منعقد کند.

گفتنی است بیشترین تعداد مجاز قرارداد جهت انعقاد برای پایه یک ۱۲ فقره با مبلغ ریالی نامحدود و کمترین آن برای رتبه ۷ با چهار فقره و با سقف ریالی محدود است.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌‌جمهوری و شورای عالی انفورماتیک (از زیرمجموعه‌های معاونت مذکور) کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و... موظف‌ند قراردادهایشان را صرفاً با شرکت‌های دارنده گواهینامه رتبه‌بندی از شورای عالی انفورماتیک منعقد کنند.

لازم به ذکر است شرکت ایران کیش در سال۱۳۹۳ دریک رشته دارای پایه یک بود و طی سال‌های بعد با توجه به توانایی‌‌های فنی و عملیاتی شرکت نسبت به تعدد رشته‌‌‌های تخصصی و ارتقای آنها اقدام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز