خبرگزاری کار ایران

جزییات هک شدن حساب بانکی بازیکن پیکان

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۸۰

بازیکن پیکان که قصد خرید اینترنتی داشته به یکباره شاهد خالی شدن موجودی دو عابربانک خود می شود.

امیر حسین کریمی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در خصوص قرار گرفتن حسین فرکی در راس کادر فنی پیکان گفت:حسین آقا مربی بزرگی است به پیکان آمده تا به ما کمک کنند. حدود یکسال و نیم از فوتبال دور بوده و  اما در این مدت همه بازیها را رصد کرده است.  ایشان سابقه درخشانی داشته و  به همراه سپاهان قهرمانی  کسب کردند که در خدمت ایشان بودم و یک قهرمانی با فولاد. خلاصه اینکه مربی بزرگی هستند انشاالله بتوانند به ما کمک کنند و نتیجه دلخواه پیکان را بگیریم و روند روبه رشد خودمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: ما در نیم فصل دوم  پله پله و مرحله به مرحله جلو می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم بهترین نتیجه راکسب کنیم. انشاالله بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

هافبک پیکان در خصوص هک شدن کارت اعتباریش گفت: می خواستم از درگاه  اینترنتی، به صورت آنلاین خرید بکنم اما از آنجایی که درگاه پرداخت تقلبی بود حسابم را هک کردند و تمام پولهایم را از دوکارت برداشتند. حالا مشغول  پیگیری از مراجع قضایی و پلیس فتا هستم. با توجه به اینکه درگاه های تقلبی زیاد شده  توصیه ام به همه عزیزان این است که حواسشان بیشتر از گذشته به رمز دوم کارت های اعتباری خودشان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز