خبرگزاری کار ایران

حکم 4 میلیاردی پیکان علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۶۸

باشگاه پیکان پرسپولیس را به پرداخت 4 میلیارد ریال محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پیکان بابت طلبی که از مسعود همامی داشت پرسپولیس را به پرداخت 400 میلیون تومان محکوم کرد.

همامی زمانی که قصد داشت به پرسپولیس بیاید برای دریافت رضایت‌نامه خود چک شخصی به باشگاه پیکان داد و قصد داشت این بدهی را از محل طلب خود از باشگاه پرسپولیس پرداخت کند ولی تا کنون موفق به وصول مطالباتش نشده است تا همچنان به باشگاه پیکان بدهکار باشد.

پس از شکایتی که همامی از پرسپولیس به کمیته انضباطی داشت مقرر شد که بدهی همامی به پیکان به عنوان بخشی از طلب این بازیکن از پرسپولیس توسط این باشگاه پرداخت شود و حالا سرخپوشان محکوم به پرداخت 400 میلیون تومان به پیکان هستند.

حکم پیکان علیه باشگاه پرسپولیس توقیف اموال این باشگاه به مبلغ ذکر شده است.

باشگاه پیکان اعلام کرده فعلاً قصد ندارد بابت این مبلغ از سرخپوشان شکایت کند و قصدشان بر این است که با گفتگو و مذاکره میان دو باشگاه مضوع حل و فصل شود ولی باید دید در نهایت توافقی میان دو باشگاه انجام خواهد شد یا نه.

پرسپولیس در حال حاضر با مشکلات مالی روبروست و در صورتی که مجبور به پرداخت این مبلغ در مقطع کنونی شود مشکلاتش بیشتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز