خبرگزاری کار ایران

عنایتی:مجیدی از جنس استقلال است/ امیدوارم بتوانیم بعد از 43 سال قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۶۲

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در مورد شرایط این روزهای جام ملت‌ها و بازگشت مجیدی به نیمکت آبی‌ها صحبت کرد.

رضا عنایتی، مهاجم سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دو برد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این دو بازی به نوعی بازی تدارکاتی محسوب می‌شد بازی‌هایی که به نفع فوتبال ایران بود و باعث خواهد شد که ما بتوانیم برای قهرمانی تلاش کنیم امیدواریم بتوانیم بعداز 43 سال این عنوان را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد خط حمله تصریح کرد: این دو بازی زیاد سخت نبود اما این را باید بگویم مهاجمان خیلی خوب کار کردند ما هفت گل به ثمر رسانده‌ایم و مهمترین مساله در این خصوص این است که بازیکنان تیم ملی در زمین گذشت زیادی دارند و این بسیار چشمگیر بوده همگی تلاش می‌کنند تا دیگری به گلزنی برسد.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص بازی با عراق تصریح کرد: بازی سختی است به نوعی یک محک جدی است آن بازی اهمیت زیادی دارد و ما برای اینکه بتوانیم صدرنشین شویم باید این تیم را شکست دهیم.

عنایتی در خصوص آمدن مجیدی به کار فنی خاطرنشان کرد: آمدن فرهاد مجیدی خیلی خوب بود او از جنس استقلال است و از لحاظ روحی و روانی خیلی می‌تواند کمک کند اما مهمترین مساله این است که استقلال بازیکن نتوانسته جذب کند و این خیلی بد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز