خبرگزاری کار ایران

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد؛

پایان عملیات «سپر شمال» در مرزهای لبنان

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۴۴

ارتش رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- همزمان با اعلام خبر کشف پنجمین تونل حزب‌الله از پایان عملیات «سپر شمال» در مرزهای لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در فیسبوک مدعی شد: «همزمان با کشف پنجمین تونل، تمام مسیرهایی که حزب‌الله با نقض مرزهای اسرائیل حفر کرده بود، کاملا کشف و در روزهای آینده تخریب خواهد شد».

وی افزود: «بنابراین، عملیات سپر شمال که برای کشف و نابودی تونل‌های هجومی صورت گرفته به پایان می‌رسد».

ادرعی همچنین در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود که تخریب تونل‌ها ضربه سختی به توان حزب‌الله برای اجرای طرح زیر زمینی خود بوده و امنیت اسرائیل را در جبهه شمال بهبود می‌بخشد. 

ارتش اسرائیل در تاریخ چهارم ماه دسامبر گذشته از آغاز عملیات نظامی با نام سپر شمال خبر داد و هدف آن را کشف تونل‌های حزب‌الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی و نابودی آنها اعلام کرد. 

ادرعی همچنین افزود که ارتش با وجود تکمیل مرحله کشف و نابودی تونل‌ها همچنان به وظیفه گسترده دفاعی خود در مرزهای لبنان برای استفاده از تمام ابزارهای پیشرفته تکنولوژی به منظور ساخت دیوار امنیتی حائل ادامه خواهد و همیشه برای کشف تونل‌ها در این محدوده مرزی جست‌وجو خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز