خبرگزاری کار ایران

گرفتار شدن یک جوان ۲۵ ساله در دستگاه تاورکرین

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۳۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از گرفتار شدن یک فرد در اتاقک یک دستگاه تاورکرین که از ارتفاع ۱۲ متری سقوط کرده بود، خبر داد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۰۱ صبح امروز یک مورد حادثه سقوط یک دستگاه تاور کرین در جاده مخصوص کرج، سه راه عرش، خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک پروژه کارگاهی بود که یک دستگاه تاورکرین مشغول کار بود که به دلیل نامعلومی که باید حتما مورد بررسی قرار گیرد از قسمت بوم بالا و اتاقک اپراتور شکسته و از ارتفاع ۱۲ متری به پایین سقطو کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند راننده این تاور کرین در وضعیت بسیار خطرناکی در اتاقک این دستگاه محبوس و گرفتار شده بود. آتش‌نشانان بلافاصله اقدمات لازم را انجام دادند و موفق شدند خوشبختانه این فرد که را یک جوان ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان بود درحالی که دچار مصدومیت‌های بسیاری شده بود زنده خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: این فرد با حضور عوامل اورژانس به آنها تحویل داده شد و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز