خبرگزاری کار ایران

هر آنچه باید از مربی جدید استقلال بدانید (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۰۶

ملی پوش اسبق تیم فوتبال آلمان روز گذشته به عنوان دستیار جدید وینفرد شفر به کادرفنی استقلال تهران اضافه شد.

به گزارش ایلنا، فورکل متولد 31 تیر ماه 1358 متولد منطقه کوبورگ آلمان غربی یکی از شهر های ایالت باواریا  است .وی در طول دورانی که به بازی می پرداخت  به عنوان مدافع راست چندان بازیکن شاخصی نبود .   دوران جوانی او بیشتر به بازی در تیم های محلی سپری شد و اتفاقا بهترین دوران ورزشی وی در همین مقطع به شمار می آمد چرا که  در سال 1999 توسط یوهانس لور به تیم ملی جوانان آلمان دعوت شد و 6 بازی ملی در تیم ملی جوانان آلمان  در کارنامه او ثبت شده است.

بعد از آن او اکثر دوران فوتبالش را در همان لیگ های مناطق باواریای  آلمان طی کرد و تا سن 35 سالگی هم به دوران فوتبالش ادامه داد. او فوتبالش را در تیم ساربروکن آلمان به اتمام رساند و بلافاصله پس اتمام دوران بازیش  سرمربیگری تیم جوانان ساربروکن را بر عهده گرفت و در همان باشگاه تا مرتبه سرمربی گری این تیم هم پیش رفت.

فورکل سپس  در پروژه بزرگ فوتبال ویتنام فعالیت خود را به عنوان مربی بدنساز با این کشور آغاز کرد و ابتدا به عنوان دستیار در جام جهانی زیر 20 سال کره و جام ملت های آسیا در رده های سنی و بعد به همراه تیم جوانان ویتنام در جام جهانی جوانان جهان شرکت کرد. فورکل پس از آنکه قراداش با فدراسیون فوتبال ویتنام به اتمام رسید مدتی  نیز در باشگاه هوشی مینه ویتنام به عنوان بدنساز به فعالیت پرداخت. او به عنوان مربی بدنساز در استقلال به خدمت گرفته شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز