خبرگزاری کار ایران

بعد از سه ملاقات با سرمربی ایران

فدراسیون کلمبیا: اسکولاری نه، کی‌روش را می‌خواهیم

کد خبر : ۷۱۴۴۹۵

انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا مراحل آخر خود را طی می‌کند و آنها همچنان مشتاق جذب کارلوس کی روش نشان می‌دهند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون کلمبیا پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه و بعد از استعفای خوزه پکرمن سرمربی خود به دنبال جانشین برای این مربی آرژانتینی بوده است.

از گزینه‌های متعددی به عنوان جایگزین پکرمن یاد می‌شود و فدراسیون فوتبال کلمبیا با هر کدام از آن‌ها در حال مذاکره و بررسی شرایط آنهاست؛ یکی از گزینه‌های مد نظر این فدراسیون لوئیز فلیپ اسکولاری است. اسکولاری که سابقه قهرمانی جهان را در سال 2002 با برزیل و صعود به مرحله نیم نهایی جام جهانی 2006 با پرتغال و سال 2014 با برزیل را در کارنامه خود دارد و در سال جاری با تیم فوتبال پالمیراس در حالی که دو هفته به پایان رقابتهای لیگ برزیل مانده بود قهرمان برزیل شد.

اما منابع وابسته و آگاه به فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام نموده اند این فدراسیون با رد ‌اسکولاری یکی از گزینه‌های خود برای هدایت تیم کلمبیا اعلام کرد گزینه اصلی آنها برای هدایت کلمبیا کارلوس کی‌روش است.

کارلوس کی‌روش در سه نوبت با مسئولین فدراسیون کلمبیا دیدار داشته است که یکبار آن در حاشیه مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان بوده و بار دیگر در حاشیه برگزاری فینال کوپالیبرتادورس در مادرید بوده است.

به گفته فدراسیون فوتبال کلمبیا این فدراسیون در آخرین دیدار خود با آنها به توافق نهایی رسیده است و پس از پایان جام ملتهای آسیا سکان هدایت تیم ملی کلمبیا در کوپا آمریکا را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز