خبرگزاری کار ایران

در پاسخی فرافکنانه درباره علت محدودیت سفر به آمریکا مطرح شد؛

هوک: تهران باید اطلاعات شهروندان خود را با ما در میان بگذارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۰۱

برایان هوک در مورد عدم لغو محدودیت سفر به آمریکا برای ایرانی‌ها در ظهاراتی فرافکنانه مدعی د که تهران باید اطلاعات شهروندان خود را با آمریکا در میان بگذارد.

به گزارش ایلنا، برایان هوک، رئیس گروه اقدام ایران در ویدئویی که در صفحه توییتر فارسی وزارت امورخارجه آمریکا منتشر شد در پاسخ به سوالی درباره عدم لغو محدودیت سفر برای ایرانی‌ها به آمریکا، در اظهاراتی فرافکنانه مسئولان ایران را مقصر این اتفاق دانست و گفت: اولویت دولت آمریکا حفاظت از شهروندان آمریکایی است.

وی با طرح این ادعا که ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است، گفت:‌تهران سابقه شهروندان خود را برای بررسی با آمریکا به اشتراک نمی‌گذارد!

رئیس گروه اقدام ایران تاکید کرد: دولت آمریکا صدور ویزا برای کشورهایی که از تبادل اطلاعات در مورد مظنونین به تروریسم خودداری می‌کنند را محدود کرده است و محدودیت‌‌های صدور روادید تنها زمانی می‌‌تواند حذف شود که کشور مورد نظر تمهیدات ایمنی حداقلی که بقیه دنیا از آنها تبعیت می‌‌کنند را به اجرا بگذارد!

هوک گفت: امیدواریم مسئولان ایران بر همین اساس  گام‌های ضروری برای به اشتراک گذاشتن سابقه شهروندان خود را بردارند تا از این طریق محدودیت سفر ایرانی‌ها به آمریکا برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز