خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ آزادگان ؛

داوود مهابادی: داوری مشکل خاصی نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۱۳

سرمربی جدید تیم فجرسپاسی پس از برد شیرین مقابل اکسین البرز ئر جمع خبرنگار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا, ، داوود مهابادی سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز پس از برتری در اولین بازی خانگی مقابل اکسین البرز در جمع خبرنگاران گفت :خدا را شکر می کنم و از همه بازیکنان و هواداران بابت تلاش و حمایت شان تشکر می کنم در نیمه اول هر دو تیم شناخت آن چنانی از همدیگر نداشتند ولی هر چه از بازی گذشت شرایط تغییر کرد.

مهابادی ادامه داد : با شروع نیمه دوم و تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به گل برسیم و حتی در ادامه می توانستیم روی دو موقعیت به گل های بعدی نیز دست یابیم.
او افزود : در دقایق پایانی بازی تیم حریف رو به توپ های مستقیم آورد که بازیکنانم به خوبی توانستند بازی را کنترل نمایند.
سرمربی فجرسپاسی در خصوص تغییرات ایجاد شده در نیم فصل در این تیم بیان کرد : ما ٤ بازیکن سرباز و دو بازیکن آزاد را جدب کردیم و در بازی امروز هم از ٣ نفر از این بازیکنان استفاده کردیم.
وی گفت : از مدیریت باشگاه بخاطر فراهم کردن امکانات و از حمایت جناب اقای دکتر کامیاب تشکر و قدردانی می نمایم امیدوارم دیگر مسئولین استان هم به هر دو تیم فجر و قشقایی نگاه ویژه ای داشته باشند تا شرایط برای پیشرفت فوتبال استان فارس مهیا شود.
 
ایشان در خصوص عملکرد تیم داوری بازی امروز عنوان کرد : داوری مورد خاصی نداشت و من از قضاوت تیم داوری راضی هستم.
 
مهابادی در پایان گفت : از همه هواداران خونگرم شیرازی و اصحاب رسانه بابت حضور و حمایت شان در بازی امروز تشکر می کنم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز