خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

هیات رئیسه پاسخ افرادی که در صحن مورد اتهام واقع می‌شوند، بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۱۸

نایب رئیس مجلس گفت: اگر افرادی که مورد اتهام واقع شده‌اند، نامه‌ای مبنی بر پاسخگویی بفرستند، در هیات رئیسه بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی مطهری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از نطق شهاب‌الدین بیمقدار مبنی بر اینکه در نطق یکی از نمایندگان مجلس نسبت‌های سوئی به چند تن از شخصیت‌های انقلاب و کشور داده شده و تاکید بر ضرورت ورود مجلس در این خصوص گفت: حرف ایشان مبنی بر اینکه مجلس باید در این خصوص عکس‌العمل نشان می‌داد، درست است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ماده ۷۴ آیین نامه داخلی مجلس آمده است که چنانچه به تشخیص هیات رئیسه، نماینده‌ای در سخنان خود در صحن علنی به کسی نسبت ناروا داده و یا هتک حرمت نماید، فرد مزبور می‌تواند در دفاع از خود به صورت مکتوب به اتهام وارده پاسخ بگوید و پاسخ ارسالی در صورتی که بیش از دو برابر اصل مطلب اظهار شده نبود و متضمن توهین و افترا نباشد، در اولین فرصت در جلسه علنی قرائت خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر افرادی که مورد اتهام واقع شده‌اند، نامه‌ای مبنی بر پاسخگویی بفرستند، در هیات رئیسه بررسی خواهد شد.

وی مسئول این کار را در هیات رئیسه علی اصغر یوسف نژاد اعلام کرد و افزود: اگر هیات رئیسه تشخیص دهد، پاسخ در مجلس قرائت خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ جواد کریمی قدوسی در بخشی از نطق میان دستور خود در تاریخ یکشنبه، ۹ دی ماه درخصوص انتخابات ۸۸ و حواشی پیرامون آن مطالبی درباره برخی افراد عنوان کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز