خبرگزاری کار ایران

مطهری: تجربه منصوریان در لیگ و آسیا به کار ذوب آهن خواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۹۷

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید آنها به همراه علیرضا منصوریان به دنبال نتایج موفق در نیم فصل دوم هستند.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن به دنبال روزهای خوب در کنار علیرضا منصوریان در نیم فصل دوم است که خیلی‌ها معتقدند این مربی بعد از تجربه استقلال برای موفقیت بی‌گدار به آب نزده و با علم به موفقیت، سبزپوشان نصف جهانی را انتخاب کرده است. ارسلان مطهری، شاگرد سابق منصوریان در نفت که حالا در ذوب‌آهن بازهم کنار او قرار گرفته، از شرایط خوب این تیم با علیمنصور برای نیم فصل دوم می‌گوید که این پتانسیل را دارند که با این مربی که حالا باتجربه‌تر از قبل به کارگزار فوتبال ایران برگشته، کار را پیش ببرند.

تمرینات ذوب آهن چطور پیش می‌رود؟

تمرینات خوبی را برای آمادگی نیم فصل دوم سپری می‌کنیم تا به سطح آمادگی خوبی برسیم. کادرفنی به خوبی تمرینات را زیر نظر دارد تا با پوشش نقاط ضعفی که در بازی‌های نیم فصل اول داشتیم، با شرایط و توانایی بالایی نیمه دوم لیگ را شروع کنیم.

ذوب آهن نیم فصل اول با اینکه خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نگرفت. به نظرت این مساله به ایراد فنی بر می‌گشت که منجر به تغییر کادرفنی شد یا واقعا به قول بچه‌های تیم بدشانس بودید؟

در مورد تغییر کادرفنی و اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت من صحبتی ندارم اما واقعا اگر بخواهم یک جمله در مورد شرایط ذوب‌آهن در نیم فصل اول بگویم این بود که ما بدشانس بودیم. در بازی‌هایی بود که توپ و میدان در اختیار ما بود اما نتیجه لازم را نمی‌گرفتیم و با بدشانسی موقعیت های ما تبدیل به گل نمی‌شد. به همین خاطر با تمریناتی که سپری می‌کنیم به دنبال هماهنگی بالاتر هستیم تا به امید خدا در نیم فصل دوم کاری کنیم که جبران نیم فصل اول را داشته باشیم.

به نظرت این ذوب آهن در آسیا هم می‌تواند موفق عمل کند؟

ذوب آهن دقیقا شرایطی دارد که پیش از این هم تجربه کرد که در نیم فصل نخست خوب نتیجه نگرفته بود اما در نیمه دوم لیگ به یکباره متحول شد. تیم رفته رفته شرایط خوب خودش را پیدا می‌کند و شک نکنید در آسیا با بازیکنان و کادرفنی باتجربه‌ای که داریم و حضور در آسیا را پیش از این تجربه کرده‌اند عملکرد خوبی خواهیم داشت.

پس خیلی به نتیجه‌گیری ذوب آهن با منصوریان امیدوار هستی؟

صددرصد چون تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و با مهره‌های خوبی که داریم این خواسته که بتوانیم جبران کنیم مساله دور از انتظاری نیست. به نظرم شرایط خوب است و ذوب آهن با وضعیت متفاوتی در نیم فصل دوم در لیگ ظاهر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های خوب علی آقا این است که با بچه‌های تیم رفیق است و در حال حاضر رفاقت خوبی در بین بازیکنان ذوب آهن به وجود آورده است. جدا از مسایل فنی و کادرفنی خوبی که داریم این مساله می‌تواند به خوبی به بالا رفتن روحیه تیمی کمک کند.

تو شاگرد منصوریان در نفت بودی. منصوریان نفت با منصوریان ذوب آهن را چقدر متفاوت‌تر می‌بینی؟

علی منصوریان بدون تعارف یک مربی جوان فنی و باهوش است و الان او را من به شخصه که چند سال شاگرد او بودم یک مربی باتجربه‌تر از قبل می‌بینم که این تجربه قطعا به کار ذوب آهن خواهد آمد و روزهای خوبی را در این تیم رقم خواهد زد.

در نیم فصل دوم با این اوصاف چه جایگاهی برای ذوب آهن متصور هستی؟

تمام تلاش‌مان را به کار بسته ایم تا با دو، سه برابر کار بیشتر بتوانیم جایگاه واقعی ذوب‌آهن را که الان در آن قرار نگرفته است، بهتر کنیم و به نظرم این اتفاق با شرایطی که گفتم شدنی است. خود من به شخصه قطعا تمام تلاشم موفقیت ذوب آهن است و همه تلاشم را در کنار دیگر بازیکنان باتجربه و با کیفیت تیم به کار خواهم بست تا این اتفاق بیفتد. خدا را شکر وضعیت خوبی در تیم دارم و امیدوارم پاشنه نیم فصل دوم برای ذوب آهن به سمت موفقیت بچرخد و دیگر بدشانس نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز