خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 500 میلیونی مکمل های ورزشی قاچاق در ساری

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۶۲

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 500 میلیون ریالی مکمل های ورزشی قاچاق در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسال «حمایت از کالای ایرانی » و فرامین معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق کالاهای سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالاها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل ها و پودرهای بدن سازی که در بین کالاهای مجاز جاساز شده بود، کشف شد .

سرهنگ ساداتی از کشف 419 قوطی پودر بدن سازی به وزن 477 کیلوگرم و 14 هزار و 970 عدد انواع قرص و مکمل های ورزشی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات 500 میلیون ریال برآورد شده که کلیه این اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز