خبرگزاری کار ایران

5 موسسه برترِ آموزش زبان انگلیسی پایتخت معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۱۵

با توجه به بازار پرداوطلب کشورمان در اشتغال و کسب تحصیلات تکمیلی، شاید کمتر چیزی ‌بتواند به اندازه دانستن یک زبان دیگر این گروه را در راه رسیدن به اهدافشان یاری کند. استقبال گسترده از یادگیری زبان انگلیسی در جامعه امروز ایرانی در بین همه اقشار و در همه سنین از کودک تا بزرگسال، شاهد این مدعاست.

ایلنا؛ با توجه به پرسش‌های بسیار زیادی که همگان برای انتخاب یک موسسه معتبر و مناسب جهت یادگیری زبان دارند این بار خبرنگار ما بر آن شد تا با جستجو و مصاحبه با چند تن از کارشناسان خبره در این امر، بتواند پاسخگوی این سوالات باشد.

تقریبا در تمامی صحبت‌های ما با کارشناسان، آنان معیارهای انتخاب یک آموزشگاه مناسب را بسیار گسترده دانسته و بر این نکته تاکید داشتند که جهت انتخاب یک موسسه زبان برتر باید شرایط زیادی را در نظر گرفت. ما در اینجا، تلاش کرده‌‎‌ایم چکیده‌ای از این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

اولین و مهم‌ترین موضوع از نظر کارشناسان، این است که می‌بایست مراکزی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی و متمرکز بر روی یک زبان خاص کار می‌کنند. اکثر موسساتی که در یک مجموعه به صورت همزمان روی چند زبان خارجی کار می‌کنند معمولا نمی‌توانند روی تک تک آنها متمرکز شده و کیفیت آموزشی مناسبی راارائه دهند.

دومین نکته مهم دیگر از نظر صاحب نظران، تعداد شعب است. تعداد شعبات کمتر، معمولا به معنی نظارت دقیق‌تر بر کلاس‌ها و در نتیجه کیفیتی برتر است.

 نکات مهم دیگری که کارشناسان به آنها نیز اشاره کردند، داشتن منابع آموزشی به روز، استفاده از استادان حرفه‌ای و با سابقه و همچنین قدمت موسسه هستند.

پس از مصاحبه با متخصصان آموزش زبان‌های خارجی و جستجو در سایت‌های معتبر و فضای مجازی، اقدام به رای گیری از 10 کارشناس و صاحب نظر در این عرصه کردیم تا بتوانیم 5 موسسه زبان انگلیسی برتر پایتخت را به شما معرفی کنیم:

1-موسسه زبان ایران اروپا:

این مجموعه که در سال 1388 تاسیس شد، در سال‌های اخیر توانسته گوی رقابت را از اکثر موسسات دیگر ربوده، در منابع خبری گوناگون نظر مثبت کارشناسان را به خود جلب کرده و به عنوان بهترین موسسه زبان در رتبه اول قرار گیرد. این مجموعه توانست در سه سال اخیر تندیس سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کند و همچنین در سال 1397 نیز به عنوان برند ملی موسسات آموزشی در کشور موفق به دریافت تندیس شود. ویژگی اصلی این موسسه از نظر کارشناسان که منجر به کسب رتبه یک آن در این مقاله شده، کارکرد تخصصی بر روی زبان انگلیسی، تعداد کم شعب و استفاده از استادان نخبه، جوان و حرفه‌ای است. موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا، دوره‌های متنوعی از جمله کلاس‌های ترمیک زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت مکالمه و دوره‌های آزمون‌های بین المللی از جمله IELTS، TOEFL iBT، CPE، CAE و FCE راارائه می‌دهد. این موسسه، تنها دو شعبه در غرب  تهران دارد.

2-موسسه زبان رسپینا تاک:

این موسسه که در سال 1384 تاسیس شده، یکی از موسسات با قدمت طولانی در آموزش زبان بوده و صرفا به صورت تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های موسسه زبان رسپینا تاک، می‌توان به سختگیری فراوان در جذب اساتید، برگزاری آزمون‌های استاندارد در پایان ترم و تاکید بر روی مکالمه اشاره کرد. از دیگر عوامل موفقیت این موسسه، نداشتن شعبه است. این مجموعه تنها در یک شعبه نزدیک به میدان ونک مشغول به فعالیت است. هدف این مجموعه فراهم کردن بستری مثبت برای آموزش مخاطبین جدی و مصمم در کوتاه ترین زمان بوده و توانسته در برگزاری کلاس‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی موفق عمل کند.

3-موسسه زبان ایران استرالیا:

موسسه زبان ایران استرالیا نیز یکی از موسسات با سابقه در زمینه آموزش تخصصی زبان انگلیسی است که کار خود رااز سال 1375 آغاز کرد. از مهمترین دستاوردهای این مجموعه، می توان به تهیه و تالیف ده‌ها عنوان کتاب و فلش کارت آموزش زبان انگلیسی، استفاده از استادان توانمند و زیر ساخت آموزشی مجهز برای تسهیل، تسریع و افزایش کیفیت آموزش اشاره کرد. تعداد فراوانی از زبان اموزان این موسسه از طریق این سیستم به اهداف مورد نظر خود مانند مهاجرت، موفقیت در آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی، پذیرش در دانشگاه‌های معروف دنیا، وارد شدن به حرفه مورد نظر خود دست پیدا کرده‌اند.این مجموعه با سه شعبه در حوالی میدان ونک، میدان ولیعصر و میدان رسالت مشغول فعالیت است.

4-موسسه زبان آریانپور:

موسسه آموزش زبان انگلیسی آریانپور با 20 سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات زبان انگلیسی در تهران به شمار می‌رود. این موسسه نیز همانند دیگر موسسات سعی بر استفاده از استادان مجرب و کارکرد تخصصی در دوره های زبان انگلیسی از جمله دوره های مکالمه، IELTS، TOEFL iBT و GRE کرده است. دوره‌های آموزشی این موسسه با اسفاده از روش‌های به روز دنیا، از سطوح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهند. موسسه زبان آریانپور تنها یک شعبه در شمال تهران و در خیابان شریعتی دارد.

5-موسسه زبان سفیر:

موسسه زبان سفیر یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران است. با وجود آنکه کارکرد این موسسه  با یکی از ویژگی‌های مد نظر کارشناسان(کم بودن تعداد شعب) در تضاد است، اما همچنان توانسته سطح کیفی آموزش خود را در تهران در سطح مطلوبی نگاه دارد.از جمله دلایل موفقیت این موسسه در جهت کسب رتبه پنجم این مقاله، می‌توان به پیاده سازی استانداردهای بین المللی  از جمله ISO9001 و ISO10002، به کارگیری استادان با تجربه و استفاده از منابع و سیستم‌های آموزشی روز دنیا اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز