خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۵ میلیون تومان اموال قاچاق از یک خودرو در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۷۰

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی کالا در محور قم - تهران، گفت: از خودرو این متهم اموال قاچاق به ارزش ۴۵ میلیون تومان کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود مصدق ضمن تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب تهران، روز گذشته در حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود (تهران - قم) بودند که یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده به جای تمکین به دستور پلیس سعی کرد با سرعت زیاد از محل فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودروی متهم متوقف و راننده دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به فرار متهم، ماموران به ظن حمل بار قاچاق و یا مواد مخدر اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در نهایت ۹۳۶ ثوب تیشرت، ۲۵۰ ثوب پیراهن مردانه و  ۴۸ ثوب کاپشن قاچاق از خودرو کشف شد.

سردار مصدق تصریح کرد: با کشف این اموال، متهم به همراه خودرو و اموال قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند که طی تحقیقات انجام شده این متهم به جرم خود مبنی بر قاچاق کالا اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

گفتنی است، بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده ارزش ریالی اموال قاچاق مکشوفه ۴۵ میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز