خبرگزاری کار ایران

فرجی: بازگشت نکونام بهترین اتفاق ممکن بود/ نیم فصل دوم بهتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۲۷

مدافع نساجی بازگشت سرمربی این تیم را بهترین اتفاق ممکن می‌داند.

فرشاد فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای نساجی اظهار داشت: تیم در این چند وقت درگیر مشکلات زیادی بود و تغییراتی که در کادرفنی در حال انجام شدن بود کمی فرصت آماده‌سازی را از ما گرفت ولی خوشخبتانه با بازگشت نکونام فکر می‌کنم بتوانیم به شرایط خوب برگردیم.

وی در مورد جدایی نکونام و بازگشتش به تیم گفت: من همان زمان هم که نکونام جدا شد گفتم که این اتفاق خوبی برای نساجی نیست و حالا هم خوشحالم که ایشان به تیم برگشت و بهترین اتفاق ممکن برای نساجی بود. نکونام گردن نساجی حق دارد و این تیم را پس از سا‌ل‌ها انتظار لیگ برتری کرده است و در نیم فصل نخست هم با توجه به بضاعت تیم و البته اشتباهات داوری که علیه ما بود نتایج خیلی خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم نیم فصل دوم حتی بهتر هم خواهیم شد.

مدافع نساجی ادامه داد: در این مقطع هرکسی به نساجی می‌آمد مدتی طول می‌کشید تا با شرایط تیم آشنایی پیدا کند و فرصت زیادی از تیم گرفته می‌شد و ممکن بود روی عملکرد و نتایج تیم تاثیر منفی بگذارد. برای همین می‌گویم بازگشت نکونام اتفاق خوبی است و این مساله را در نظر بگیرید که ایشان از نظر فنی یکی از بهترین مربیان ایران نیز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز