خبرگزاری کار ایران

سرمربی سپیدار قائمشهر:

بضاعت بازیکنانم همین است/سعی مان را می کنیم ضد فوتبال بازی نکنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۴۰

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر:بضاعت بازیکنانمان همین است اما من بسیار خوش بین هستم و امیدوارم تا در سال آینده بهتر نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر پس از شکست سنگین ۵ بر صفر این تیم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان در برابر پالایش گاز ایلام درباره نتیجه بازی در جمع خبرنگاران گفت: اولین تجربه لیگ برتری تیم ما است همان طور که می دانید بازیکنان جوانی داریم و برای رسیدن به آمادگی لازم باید بیشتر کار کنیم،نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و تنها یک گل خوردیم و همین امر باعث شد بازیکنانمان برای جبران نیمه دوم را تهاجمی آغاز کنند.

وی درباره گل عجیبی که این تیم در نیمه دوم دریافت کرد ،متذکر شد: در این صحنه مهاجم حریف بر روی دروازه بانمان مرتکب خطا شد که در ادامه توپ تبدیل به گل شد و متاسفانه گل صحیح اعلام شد. شاید یکی دیگر از دلایل این باخت سنگین مصدومیت مدافع اصلی ما بود.

آذری افزود: با این که نتایج بدی تا به اینجای لیگ گرفته ایم اما خوب بازی می کنیم و بیشتر روی بی تجربه‌گی مهاجمانمان در ضربات آخر و اشتباهات مدافعانمان در خط دفاع نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: شایددر این فصل نتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم . پتانسیل و توانایی زیادی نداریم،بضاعت بازیکنانمان همین است اما من بسیار خوش بینم تا در سال آینده نتیج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی سپیدار قائمشهر  در پایان درباره کیفیت لیگ برتر بانوان گفت: کار سختی پیش رو داریم چون در  این لیگ بهترین ها حضور دارند. ۱۲ دوره از آغاز لیگ بانوان گذشته است و این اولین تجربه حضور سپیدار در لیگ برترمی باشد که در برابر تجربه حریفان بسیار ناچیز است. تیم ما روی زمین خوب بازی می کند و تلاش کرده ایم فوتبال بازی کنیم و برخلاف بعضی تیم ها ضد فوتبال بازی نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز