خبرگزاری کار ایران

نبرد تاتنهام و چلسی بر سر هافبک میلان

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۲۰۱

در صورت عدم رهیابی میلان به لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل این تیم برای رسیدن به فیرپلی مالی نیاز به فروش چند بازیکن خود دارد .

به گزارش ایلنا و به نقل از سان؛ فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان ممکن است فصل بعد را در  یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس سپری کند .این بازیکن که قرارداد 2 ساله به صورت قرضی با میلان دارد در صورت عدم قرارگیری روسونری در 4 تیم بالای جدول در انتهای فصل میتواند این تیم را ترک کرده و به یکی از 2 غول شهر لندن بپیوندد .

تیم‌های تاتنهام و چلسی به دنبال این بازیکن تنومند هستند و در این راه قیمت 36 میلیون پوندی این بازیکن  از نکات مهم این انتقال است .

کسیه در تابستان سال 2017 با قرارداد قرضی و 2 ساله با حق خرید 19.5 میلیون پوند به میلان پیوست ولی در صورت عدم راهیابی میلان به لیگ قهرمانان این تیم برای متعادل کردن هزینه‌های خود باید برخی از بازیکنانش را به به فروش برساند و این ستاره 22 ساله از گزینه‌های محتمل لیست فروش میلان به حساب  می‌آید .

از دیگر مشتریان فرانک کسیه باشگاه متمول پاریس سن ژرمن است اما این تیم نیز خود درگیر قانون فیرپلی مالی است  و این بزرگترین مانع در انتقال این بازیکن به فرانسه است.

بعد از اعلام این خبر در صفحه رسمی باشگاه تاتنهام هواداران  این تیم بازتاب مثبتی به این انقال احتمالی نشان دادند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز