خبرگزاری کار ایران

با باشگاه صدتایی‌های جام ملت‌های آسیا؛ نماینده تراکتور در صدر

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۲۷

جام ملت‌های آسیا از شنبه به طور رسمی در امارات متحده عربی آغاز می‌شود و نماینده تراکتورسازی بالاترین تعداد بازی در بین ملی‌پوشان ایرانی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، 14 بازیکن از 11 تیم در امارات حضور خواهند داشت که هر کدام بالای صد بازی ملی انجام داده‌اند. احسان حاجی‌صفی که یکی از کاپیتان‌های تیم ملی ایران در این تورنمنت است، تنها بازیکن ایرانی بالای صد بازی ملی لقب می‌گیرد. تیم ملی اردن با سه بازیکن بالای صد بازی ملی و تیم ملی چین با دو بازیکن بیشترین تعداد بازیکن بالای صد بازی را در اختیار دارند.

احسان حاجی‌صفی - ایران: احسان 29 ساله 101 بازی ملی انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او می‌تواند تعداد بازی‌هایش را در این جام افزایش دهد. حاجی‌صفی از سال 2008 در تیم ملی ایران بوده و اکنون در عضویت تیم تراکتورسازی تبریز است.

اسماعیل مطر-امارات: مهاجم باتجربه تیم ملی امارات در این دوره از رقابت‌ها با 125 بازی ملی مسابقات را آغاز می‌کند. مطر از سال 2003 در تیم ملی امارات بازی می‌کند.

عامر شفیع-اردن: دروازه‌بان 36 ساله تیم ملی اردن با 139 بازی ملی یکی از با‌تجربه‌ترین بازیکنان جام است.

 بها عبدالرحمن-اردن: هافبک تیم ملی اردن 120 بازی ملی انجام داده و 3 گل هم زده است.

 اناس بن یاسین-اردن: مدافع سی ساله تیم ملی اردن نیز در سی سالگی با 110 بازی ملی و 8 گل زده پا به جام ملت‌ها می‌گذارد.

سانیل شاتری - هند: مهاجم سرشناس و 34 ساله تیم ملی هند با 104 بازی ملی یکی از بازیکنان مورد توجه این تورنمنت خواهد بود.

کی سانگ یئونگ- کره جنوبی: هافبک 29 ساله تیم ملی کره و باشگاه نیوکاسل با 109 بازی ملی بیشترین بازی ملی را در بین بازیکنان تیم ملی کشورش در حال حاضر دارد. او 10 گل ملی هم در کارنامه‌اش دارد.

گائو لین- چین: مهاجم 32 ساله تیم ملی چین در حال حاضر 104 بازی و 21 گل زده در کارنامه‌اش دارد.

ژنگ ژی-چین: هافبک 38 ساله تیم ملی چین نیز با 104 بازی ملی یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حاضر در امارات است.

فیل یانگ هازبند-فیلیپین: مهاجم 31 ساله تیم ملی فیلیپین با 105 بازی ملی و 52  گل احتمالا یکی از مهره‌های کلیدی اسون گوران اریکسون باشد.

ری میون گوگ-کره شمالی: دروازه‌بان 32 ساله تیم ملی کره شمالی با 102 بازی ملی باتجربه ترین بازیکن تیمش در این مسابقات است.

یوتو ناگاتومو-ژاپن: مدافع مرکزی و 32 ساله تیم ملی ژاپن و باشگاه گالاتاسرای با 110 بازی ملی و 3 گل زده می‌تواند نقش مهمی در تیم ملی ژاپن برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

حسن الهیدوس- قطر: هافبک 30 ساله تیم ملی قطر و باشگاه السد نیز با 105 بازی ملی تنها بازیکن قطری در این مسابقات است که بیش از صد بازی ملی انجام داده است.

ایگناتی نستروف-ازبکستان: دروازه‌بان 35 ساله ازبکستان با 102 بازی ملی تنها بازیکن صدتایی تیم ملی کشورش در امارات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز