خبرگزاری کار ایران

اثبات خرید اشتباه در استقلال؛ نویمایر خریدار نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۹۹

نام مارکوس نویمایر را هواداران استقلال هرگز از یاد نخواهند برد. بازیکنی که در کنار بسیاری دیگر از بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه استقلال نتوانست انتظارها را برآورده کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال اساسا بازیکنان خارجی نامی و ماندگار به تعداد انگشتان یک دست در اختیار داشته و نویمایر هم از دسته همان بازیکنانی است که نتوانستند در استقلال مهره ارزشمند و درخشانی باشند. حالا باگذشت 3 هفته از جدایی این بازیکن از استقلال خبر رسیده که او به لیگ سوییس رفته است. البته تیمی که نویمایر با آن قرارداد منعقد کرده جزو تیمهای سوپر لیگی این کشور محسوب نمیشود.

نویمایر به تیم آرائو پیوسته که تیمی درجه دو در فوتبال این کشور محسوب میشود. حضور نویمایر در آرائو بار دیگر ثابت میکند که این بازیکن ارزش فنی بالایی نداشت و هرگز در قد و قواره باشگاه بزرگی همچون استقلال نبود. همین که تیمهای سوپرلیگی کشور سوییس اقدام به خرید نویمایر نکردهاند خود بیانگر وضعیت این بازیکن است.

 به هر حال از این اتفاقات در باشگاه استقلال کم رخ نداده که بازیکنان جدا شده این تیم به باشگاههایی ملحق شده اند که از لحاظ اعتبار سطح بسیار نازلی داشته اند. مطمئنا الحاجی گرو هم وضعیت بهتری در قیاس با نویمایر نخواهد داشت و این بازیکن هم سر از تیمهای بزرگی در نخواهد آورد. جای شکرش باقی است که این بازیکنان در نیم فصل از استقلال جدا شدند تا باشگاه استقلال بتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز