خبرگزاری کار ایران

کی روش نسل طلایی را در اختیار دارد

شفر: ایران تیم مورد علاقه من در جام ملت‌هاست و می‌تواند قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۱۰

سرمربی استقلال تهران گفت و گو با رسانه اماراتی را تکذیب کرد و اظهار داشت: من به دنبال موفقیت ایران هستم. بیشترین استعدادها، بهترین اخلاق و روحیه جنگدنگی در تیم ملی ایران است و من حتی می توانم از این تیم ملی با عنوان "نسل طلایی" نام ببرم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، روزنامه البیان چاپ امارات در شرایطی گفت و گویی از وینفرد شفر منتشر کرد که به نظر میرسد چنین مصاحبه ای انجام نشده است. سرمربی استقلال در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت: صحبت هایی که درحال حاضر انجام میدهم،  موضع رسمی من در مورد تیم ملی و مسابقات جام ملت ها است و از مطلب منتشر شده از جانب خودم غافلگیر شدم زیرا من هیچ مصاحبه ای در مورد جام ملت ها انجام ندادم.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: تردیدی وجود ندارد که تیم ملی ایران در این دوره تیم ملی مورد علاقه من است. ژاپن و کره جنوبی دو تیم قدرتمند آسیا هستند اما من به دنبال موفقیت ایران هستم. بیشترین استعدادها، بهترین اخلاق و روحیه جنگدنگی در تیم ملی ایران است و من حتی می توانم از این تیم ملی با عنوان "نسل طلایی" نام ببرم. فکر می کنم تیم ایران بتواند قهرمان جام ملت ها بشود و این بهترین فرصت برای این افتخار است. 

سرمربی استقلال اطهار داشت: در سالهای آینده کار سختی در پیش است به دلیل اینکه سایر کشورهای آسیایی به سرعت در حال پیشرفت هستند. حتی کشور کوچکی مانند ویتنام در پنج سال گذشته پیشرفت بسیار خوب و سریعی داشته است. در 4 سال آینده هم پیشرفت خوبی از فوتبال چین، ویتنام و تایلند خواهیم دید. شاید هم استرالیا و همینطور قطر. هند سرمایه گذاری میلیون دلاری روی فوتبال انجام داده است. ژاپن و کره جنوبی از قبل در سطح خوبی قرار دارند و حتی بهتر هم شده اند. سال 2019 بزرگترین فرصت برای موفقیت فوتبال ایران است و من برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.

شفر در بخش پایانی صحبت های خود اضافه کرد: این بسیار مهم است که پس از پایان جام ملت های آسیا، لیگ و تیم ملی کنار هم باشند. ما باید از خودمان بپرسیم برای پیشرفت فوتبال ایران چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ از رده های پایه تا تیم ملی بزرگسالان. ما باید دنبال راهکار منطقی و هوشمندانه باشیم برای توسعه فوتبال ایران. الان تمرکز همه فوتبال ایران روی جام ملت ها است، با ارزوی موفقیت برای تیم ملی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز