خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

تکمیل و بهره برداری از مسکن مهر در مازندران تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۶۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: تکمیل و بهره برداری از مسکن مهر در مازندران تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران،در جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسکن مهر برای بهره مندی خانواده های کم درآمد، بدسرپرست و بی سرپرست از مسکن شکل گرفته است نیاز هست تا از امکانات دولتی برای احداث و تکمیل مسکن مهر استفاده کنیم.

مهدی رازجویان،افزود: تا زمانیکه اتحاد و همدلی در بین مسئولان برای تکمیل و بهره برداری مسکن مهر وجود نداشته باشد این مهم به سرانجام نخواهد رسید.

رازجویان چگونگی دریافت خدمات از وزارت راه و شهرسازی را مهم برشمرد و بیان داشت: امروز باید از فرصت طلایی بوجود آمده در این وزارتخانه برای خدمت به مردم مازندران بهترین بهره را برد.

وی ادامه داد: از این فرصت ها برای دریافت تسهیلات جهت تکمیل و بهره برداری مسکن مهر مازندران که از دغدغه های جدی وزیر راه و شهرسازی است استفاده شود.

رازجویان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر مازندران تا پایان سال 98 باید بسته شود از اعضای شورای مسکن استان خواست جلسات پیگیری را در پروژه های مسکن مهر که دارای مشکل هستند برگزار کنند تا به صورت عملیاتی مشکلات بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز