خبرگزاری کار ایران

اخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال

جباروف به استقلال می‌آید بازگشت امید به اما و اگر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۷۳

با وجود تاکید امیرحسین فتحی درباره نهایی شدن پروژه جذب سرور جباروف، این روزها رسانه‌های مختلف اخبار متفاوتی را مخابره می‌کنند.

به گزارش ایلنا، با وجود تاکید امیرحسین فتحی درباره نهایی شدن پروژه جذب سرور جباروف، این روزها رسانه‌های مختلف اخبار متفاوتی را مخابره می‌کنند. براساس ادعای این رسانه‌ها ستاره 35‌ساله ازبک پس از گرفتن بخش زیادی از بدهی فصل گذشته‌اش با یک تیم دیگر به توافق رسیده و به روایت دیگر قرارداد بسته است. اما هنوز نه ادعای سرپرست باشگاه اثبات شده و نه خبرهایی که درباره قرارداد بستن جباروف منتشر شده رسمیت دارد. فرد ایرانی که می‌گوید کارهای مربوط به انتقال جباروف را دنبال می‌کند و کمک کرده تا بخشی از طلب این بازیکن پرداخت شود، در واکنش به این شایعات تاکید کرده که به زودی سرور به ایران می‌آید و با آبی‌ها قرارداد می‌بندد. شنیده می‌شود این شایعات باشگاه استقلال را هم نگران کرده است و مدیران تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر تکلیف آمدن و نیامدن او را روشن کنند.

برخلاف درخواست باشگاه استقلال باشگاه شالوای بلژیک با جدایی قطعی امید نورافکن مخالف است و فقط حاضر است تا او را قرضی و فقط برای نیم‌فصل به آبی‌های ایران برگرداند. فعلا که مدیران باشگاه با این  پیشنهاد موافقت نکرده‌اند و تاکید دارند که فقط درصورتی این بازیکن را می‌‌خواهند که انتقالش قطعی باشد و رضایتنامه‌اش صادر شود. هرچند مشخص نیست که این فشار برای قانع کردن مدیران شالواست یا واقعا استقلالی‌ها امید را به صورت قرضی نمی‌خواهند. به هرحال بعد از جباروف، آمدن نورافکن هم فعلا روی هواست!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز