خبرگزاری کار ایران

تمام نگاه‌ها به پست پرحاشیه استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۲۱

خیلی‌ها منتظر هستند تمرینات استقلال شروع شود تا یکسری مسائل را رصد کرده و به سوالات بی‌پاسخ خود برسند. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مدنظر مخاطب فوتبال است و هنوز پاسخی برای آن دریافت نشده، واکنش حسین حسینی به حضورش در استقلال و خط خوردن از فهرست تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، هنوز کسی این بازیکن را بعد از جا ماندن از فهرست کی‌روش ندیده و چون او دومین باری است که از حضور در یک جام بزرگ جا می‌ماند، واکنشش برای فوتبالی‌ها جالب و حایز اهمیت است، خصوصا اینکه حسینی بارها در پست‌های خود به این نکته اشاره کرده که از حضور در تیم استقلال و بازی نکردن در این تیم راضی نیست.

می‌توان اینطور حدس زد که باز هم با شروع تمرینات استقلال، حسین حسینی به چهره ویژه تبدیل شود. با اینکه مسوولان استقلال سعی دارند همه چیز را طبیعی جلوه دهند اما یک نکته مهم را باید در نظر گرفت که صحبت‌های شفر قبل از ترک ایران قابل توجه بود و نشان می‌داد بیش از گذشته دامنه اختیارات کاپیتان تیم خود یعنی مهدی رحمتی را گسترش می‌دهد. از طرفی هم پیام این مربی بعد از کنار گذاشتن دو استقلالی از فهرست تیم ملی، خودش گویای همه چیز بود و رگه‌هایی از اختلاف شفر را با حسینی نشان می‌داد. سرمربی استقلال از حسینی به‌دلیل پست‌ها و اعتراضاتش به نیمکت‌نشینی‌ ناراحت است، ضمن اینکه گفته می‌شود این گلر جوان گفته بود اگر از فهرست تیم ملی خط بخورد از استقلال می‌رود.

این نکاتی که به آن اشاره شد در کنار هم می‌تواند بحث گلر اول استقلال را داغ کند، طرف دیگر هم مرد باتجربه‌ای است که حتی در زمان نیمکت‌نشینی سکوت اختیار کرد و اجازه نداد حواشی او را وادار به رفتاری غیرمتعارف کند، شاید هم به همین دلیل است که سرمربی آلمانی استقلال اینقدر به او احساس نزدیکی فکری می‌کند و در بازی‌های استقلال گاهی دیده می‌شود که شفر بیش از حاجیلو و دستیارانش به سراغ رحمتی می‌رود و از او مشاوره می‌گیرد. حسینی برای ماندن در استقلال کار سختی دارد. این بازیکن با تمام چالش‌هایی که از آن یاد شد باید در این تیم خودش را بیش از گذشته ثابت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز