خبرگزاری کار ایران

کیان‌پور در تذکری:

بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای شاغل پروژه‌های آزادراه خرم‌آباد در حال تعدیل است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۲۷

یک نماینده مجلس تصریح کرد: عدم نظارت و کنترل موثر قیمت‌ها و گرانی بی حد کالاها معیشت مردم را به خطر انداخته است؛ این مهم در حالی است که عدم نظارت مناسب سبب ایجاد رانت در توزیع کالاها شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مجید کیان پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: عدم نظارت و کنترل موثر قیمت‌ها و گرانی بی حد کالاها معیشت مردم را به خطر انداخته است؛ این مهم در حالی است که عدم نظارت مناسب سبب ایجاد رانت در توزیع کالاها شده است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی در استان لرستان به ویژه جلوگیری از تعطیلی در پروژه‌های آزادراه خرم آباد – اراک و راه آهن درود – خرم آباد که بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای شاغل آن در حال تعدیل است، اهمیت دارد.

وی در تذکر به وزیر کشور گفت: رسیدگی به وضعیت شهرداری‌های حوزه انتخابیه درود و ازنا و مساعدت به رفع مشکلات به وجود آمده که سبب تعویق ۵ ماهه در پرداخت حقوق کارکنان شده و همچنین عدم تعیین تکلیف در پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و مالیات اهمیت دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: وضعیت نابسامان صنعت در استان لرستان خصوصا در واحدهای تولیدی سنگ مشکل آفرین شده و باید رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز