خبرگزاری کار ایران

پرویز برومند:

گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جذاب است/ استقلال باید به جایگاه واقعی‌اش برسد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۸۵

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ و آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره عملکرد آبی های پایتخت در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در ابتدای فصل خیلی نوسان داشت و نمایش های با کیفیت متفاوتی از این تیم ارائه می شد ولی رفته رفته روند این تیم خوب شد و در اواخر نیم فصل اول موفق شد تا نتایج خوبی کسب کند.

وی افزود: من فکر می کنم در ایران و در هر فصلی نیاز است تا یک تیم جا بیفتد و زمان لازم دارد تا نتیجه بگیرد. استقلال هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذسته داشت که با گذشت زمان بازیکنان به درک و شناخت بهتری رسیدند و تیم روند صعودی در پیش گرفت.

این پیشکسوت استقلال درخصوص سکوت باشگاه برای جذب بازیکن جدید اظهار کرد: من میبینم که آقای فتحی برای استقلال زحمت می کشد و من هم با این سیاست موافقم. ایشان تلاش میکند و طبیعتا باید تیم به سمت خرید خارجی برود. فتحی مدیر کار بلدی است و امیدوارم زمان کافی داشته باشه تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعیش برساند.

او درباره وضعیت استقلال در نیم فصل دوم و بازی های آسیایی گفت: به نظرم در نیم فصل دوم اگر خوب از فرصت ها استفاده کنیم، می توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم. شرط رسیدن به این موفقیت هم تلاش و کوشش زیاد است. اما در آسیا قبول دارم که کار خیلی سخت است ولی این برای همه تیم ها هم صادق است.  پس نباید نا امید باشیم. من فکر می کنم گروه استقلال خیلی جذاب باشد. ما در اروپا هم می بینیم که همه بازیها جذاب و سخت شده و استقلال هم از همان ابتدا باید تلاش کند. هر تیمی که عزمش برای قهرمانی باشد، برایش مهم نیست با کی و کجا بازی می کند. امیدوارم استقلال موفق باشد و دل هوادارانش را شاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز