خبرگزاری کار ایران

اعلام فهرست مواد ممنوعه در سال 2019

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۹۹

فدراسیون پزشکی، ورزشی فهرست مواد ممنوعه جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این خصوص گفت: با توجه به اینکه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) از ابتدای هر سال میلادی لیست مواد ممنوعه بازنگری شده را منتشر می کند و با به روز رسانی این لیست تغییراتی در آن رخ می دهد، ضروری است که ورزشکاران سراسر دنیا به این لیست توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: در این راستا در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز هر سال ترجمه این لیست را همراه با برخی بسته های آموزشی از ابتدای سال میلادی منتشر می کنیم و امسال علاوه بر لیست کامل ممنوعه ۲۰۱۹، کارت جیبی راهنمای ورزشکار که حاوی برخی داروهای ممنوعه و مجاز است، همراه با پوستر ۱۰ گانه دوپینگ از امروز سه شنبه ۱۱ دی ماه ۹۷ از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانیwww.ifsm.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، این سه بسته آموزشی چاپ و منتشر نیز شده اند و به زودی در اختیار تمامی فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های ورزشی سراسر کشور قرار می گیرد، ضمن اینکه از طریق شبکه های اجتماعی نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یادآور شد: یک بسته آموزشی در خصوص معافیت مصرف درمانی و همچنین راهنمای مصرف مکمل های غذایی در ورزش تهیه شده است که این بسته نیز طی روزهای آینده در سطح عموم منتشر خواهد شد.

برای دیدن لیست اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز