خبرگزاری کار ایران

میزبان جام ملت‌ها و ناامیدی کامل برای برپایی جشن قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۸۴

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از شنبه هفته آینده رسما با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود. در این شرایط تیم میزبان این مسابقات وضعیت مناسبی ندارد و می‌توان گفت بیشترین نگرانی را در آستانه این مسابقات مهم دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که اماراتی‌ها امید زیادی به موفقیت در این تورنمنت خانگی داشتند، رفته رفته اتفاقات ناگواری پیرامون این تیم رخ داد. نتایج تیم ملی امارات در مسابقات ماه‌های اخیر طوری بود که رابطه زاکرونی را با رسانه‌های این کشور تیره کرد. این مساله باعث شد موجی از ناامیدی میان طرفداران فوتبال امارات ایجاد شود و حتی تا نزدیکی‌های برکناری سرمربی ایتالیایی هم پیش رفتند.

بعد از اینکه این اختلافات کمی فروکش کرد، اتفاق تلخ دیگری گریبان امارات را گرفت. مصدومیت عمر عبدالرحمان و پارگی رباط صلیبی او امید اکثر مردم امارات برای موفقیت در جام ملت‌ها را کاهش داد. این ستاره تکنیکی که یک وزنه در زمین برای شاگردان زاکرونی محسوب می‌شد، بی تردید یکی از بزرگترین غایبان جام ملت‌ها خواهد بود.

پس از این اتفاقات و مشخص شدن تکلیف اماراتی‌ها برای بازی بدون عموری، این تیم وارد فاز نهایی آماده‌سازی پیش از جام ملت‌ها شد. در این مرحله هم اوضاع چندان بر وفق مراد این تیم نیست. آخرین بازی دوستانه امارات قبل از جام ملت‌ها دیدار با کویت بود که بر خلاف پیش‌بینی‌ها، با نتیجه 2 بر صفر به سود کویت پایان یافت. شکست غیرمنتظره برابر کویت، شرایط سختی برای امارات به وجود آورد. تیمی که امید بسیاری به موفقیت در مهمترین تورنمنت قاره کهن داشت، حالا نگرانی فراوانی در فاصله کمتر از یک هفته مانده به این مسابقات دارد.

اشتباهات فردی، دیر اضافه شدن بازیکنان تیم العین، خط دفاع متزلزل و از دست رفتن موقعیت‌های فراوان گلزنی دغدغه‌های مهم اماراتی‌ها در داخل زمین است که باعث شده فشارها روی میزبان جام ملت‌ها بسیار بیشتر از گذشته شود. در شرایطی که اماراتی‌ها هزینه بسیاری برای برگزاری هرچه بهتر جام ملت‌ها کرده‌اند، باید دید شاگردان آلبرتو زاکرونی در جدال با بحرین، هند و تایلند چه نمایشی از خود به‌جا می‌گذارند و پس از آن آیا در مراحل بالاتر جام ملت‌ها به توفیقی دست می‌یابند یا جدال بزرگان در این مراحل را از خانه تماشا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز