خبرگزاری کار ایران

مقدمه‌ای برای لیگ جهانی کاراته وان

خیز بلند برای کسب سهمیه المپیک توکیو

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۴۸

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان با حضور چهره‌های شاخص این رشته رزمی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم تمرینات تیم ملی کاراته کشورمان در حالی از دیروز با حضور ستاره‌های عنواندار این رشته رزمی در هتل آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده که ملی‌پوشان کاراته نیت دارند از همین‌جا برای کسب سهمیه‌های ورودی به المپیک 2020 توکیو خیز بلندی بردارند.

مرحله نخست از رقابت‌های لیگ جهانی موسوم به «کاراته وان» در سال جدید میلادی ۵ بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته ایران قرار است با هشت کاراته‌کا در بخش مردان عازم این رقابت‌ها شود. رقابتی که برای ملی‌پوشان کاراته ایران حکم عبور از مرحله‌ای حساس و سرنوشت‌ساز را دارد. رقابتی که ستاره‌های کاراته کشورمان در آن می‌توانند با اثبات خود و کسب بهترین جایگاه در بین مدعیان کاراته جهان، ضمن تثبیت جایگاه خود، خیز بلندی برای کسب سهمیه‌های ارزشمند المپیک نیز بردارند. البته اگر ملی‌پوشان کاراته ایران در اردوی آماده‌سازی به خوبی تدارک شوند و سرحال و آماده در مرحله نخست لیگ جهانی کاراته وان به مصاف رقبای خود بروند. کاراته ایران بی‌تردید پتانسیل بسیار بالایی برای کسب حداکثری سهمیه‌های ورودی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو و نیز تصاحب مدال‌های خوشرنگ در این دوره از بازی‌ها را دارد. البته با توجه به مشخص نشدن تکلیف مدیریت جدید این مجموعه و اداره موقتی فدراسیون کاراته با سرپرستی، حداقل در شرایط فعلی خیلی وضعیت تدارک و پشتیبانی از این تیم پرامید ایده‌آل به نظر نمی‌رسد اما خب قطعا مدیران ورزش کشور با توجه به اعتقاد راسخی که به موفقیت کاراته ایران در بازی‌های المپیک پیش رو (2020 توکیو) دارند، این رشته را تنها و به حال خود رها نمی‌کنند. به هر روی فعلا قرار است با شروع مرحله دوم اردوی آماده‌سازی کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، کاراته‌کاهای ملی‌پوش کشورمان که با صلاحدید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته به این مرحله از اردو دعوت شدند، تحت هدایت کادرفنی خود را برای حضور در لیگ جهانی کاراته‌وان به بهترین شکل ممکن مهیا کنند. رقابتی که موفقیت در آن برای ملی‌پوشان کاراته کشورمان اهمیت فراوانی دارد. بر همین اساس نیز مرحله دوم اردوی آماده‌سازی این تیم از دیروز در محل آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده و تا ۱۸ دی‌ماه در این مجموعه ادامه دارد.

 ذبیح‌ا... پورشیب، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج‌زاده، هامون درفشی‌پور، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و صالح اباذری ۸ کاراته‌کایی هستند که در این مرحله اردو حضور دارند. این نفرات با هدایت فنی شهرام هروی به‌عنوان سرمربی و شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور به‌عنوان مربیان و کمک‌های سرمربی، خود را برای حضور درخشان در لیگ  جهانی کاراته وان ساخته و پرداخته می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز