خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

ما هم مثل خانواده اوباما به دیوار نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۱۴

رئیس‌جمهوری آمریکا برای دفاع از طرح احداث دیوار در مرز با مکزیک به گزارشی ارجاع داد که بر اساس آن رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده دیواری دور خانه خود در واشنگتن احداث کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، برای دفاع از طرح احداث دیوار در مرز با مکزیک به گزارشی ارجاع داد که بر اساس آن رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده دیواری دور خانه خود در واشنگتن احداث کرده است. 

ترامپ در پیامی توئیتری نوشت که این دیوار آجری سال گذشته میلادی دور خانه «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ساخته شده و «کاملا برای امنیت و آرامش‌شان ضروری است».

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «خانم و آقای اوباما دیواری ۱۰ فوتی دور خانه‌شان در واشنگتن ساخته‌اند. با آن‌ها موافقم، این کار کاملا برای امنیت و آرامش‌شان ضروری است. ایالات متحده هم به چنین چیزی نیاز دارد، البته به نسخه‌ای کمی متفاوت از آن.»

پایگاه اینترنتی «تی‌ام‌زد» دو سال پیش گزارش داده بود که خانواده اوباما اجازه یافته‌اند تا با احداث یک دیوار امنیت منزل‌شان را بالا ببرند. 

اختلاف بر سر بودجه احداث دیوار موردنظر ترامپ به اختلاف‌های زیادی منجر شده و کار به تعطیلی موقت دولت فدرال کشیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز