خبرگزاری کار ایران

میثم نقی زاده: نیم فصل دوم کارمان سخت تر می شود/ هواداران جم ما را تنها نگذارند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۶۵

نقی زاده هافبک پارس جنوبی معتقد است که کار پارس جنوبی در نیم فصل دوم سخت تر می شود.

میثم نقی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط تیم پارس جنوبی در تعطیلات نیم فصل عنوان کرد: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. چند روزی است کارمان را بعد از استراحت نیم فصل آغاز کردیم و تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کنیم. بازی‌های دوستانه‌ای نیز برای ما تدارک دیده شده که به قرار گرفتن تیم در شرایط مسابقه بسیار کمک می‌کند. از این رو یک اردوی تدارکاتی در جزیره کیش برگزار می‌کنیم که بسیار به سودمان خواهد بود و می‌تواند باعث آمادگی هرچه بیشترمان شود.

وی درباره یارگیری پارس جنوبی در نقل و انتقالات گفت: بی تردید همه تیم ها می‌خواهند خود را در نیم فصل تقویت کنند و ما نیز از این قاعده استثنا نیستیم. کادرفنی بازیکنانی را زیر نظر دارد که آنها را جذب خواهیم کرد. البته در نیم فصل تعداد بازیکنان زیادی بیرون نیستند و همین موضوع برای یارگیری کارمان را دشوار می‌کند.

هافبک باتجربه پارس جنوبی با اشاره به وضعیت بدنی خودش تاکید کرد:‌ خوشبختانه شرایط خوبی دارم. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد و نتوانستم مدتی در خدمت تیم باشم، اکنون شرایط خوبی دارم و آماده حضور در بازی‌ها هستم. تمرینات خوبی انجام می‌دهم و مشکلی برای نیم فصل دوم ندارم.

نقی‌زاده درباره آینده پارس جم در لیگ برتر تاکید کرد: واقعیت این است که تیم ما پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارد. ما در نیم فصل اول روزهای خوب زیادی داشتیم و نتایج نسبتا خوبی هم کسب کردیم. همین که ما با این بودجه در رده ششم قرار گرفتیم، نشان می‌دهد عملکردمان خوب بوده است. باید این روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم تا نتایج بهتری بگیریم و هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.

وی در پایان افزود:‌ نیم فصل دوم کار ما بسیار سخت تر می‌شود. با توجه به اینکه 8 مسابقه خانگی در نیم فصل دوم خواهیم داشت از هواداران می‌خواهیم مثل همیشه حمایت‌مان کنند تا روزهای خوبی را در جم رقم بزنیم. ما به امتیازات خانگی نیاز داریم و به همین خاطر از هواداران می‌خواهم در ادامه مسیر سخت لیگ برتر هم تنهایمان نگذارند و حمایت مان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز