خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تنکابن و رامسر در گفت‌وگو با ایلنا:

نگران بودجه بخش کشاورزی نیستیم/ تخصیص اعتبار به برخی بخش‌ها بیش از بودجه مصوب است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۸۷

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از بودجه‌ها مانند کشاورزی ممکن است دارای ردیف در برنامه بودجه نباشند اما در طول سال بودجه بیشتری به آنها تخصیص پیدا خواهد کرد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن و رامسر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص میزان اختصاص بودجه به وزارت جهاد کشاورزی در طرح بودجه 98 اظهار کرد: کاهش بودجه مخصوصا بودجه عمرانی در همه بخش‌ها وجود دارد. در سال 98 پیش‌بینی می‌شود ما به آن میزان از افزایش درآمد که مد نظرمان است دسترسی پیدا نکنیم. ما به درآمد و بودجه بخش کشاورزی اعتراض داشته‌ایم اما هنوز به صورت جز به جز به بودجه ورود پیدا نکرده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که بسیاری از بخش‌ها دارای ردیف اعتباری در بودجه نیستند، تصریح کرد: البته بسیاری از بودجه‌ها مانند کشاورزی ممکن است دارای ردیف در برنامه بودجه نباشند اما در طول سال بودجه بیشتری به آن تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی افزود: خرید برنج، ردیفی در بودجه ندارد اما دولت در زمان خرید آن بودجه اختصاص می‌دهد و خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم هنوز عدد و رقمی ندارد. اگر بخشی در بودجه لحاظ نشود جای نگرانی نیست و در طول سال چندین برابر بودجه مصوب به آن اختصاص خواهد یافت.

شریعت‌نژاد اذعان داشت: دولت در هر شرایطی گندم و محصولات کشاورزی را خریداری کرده است و بهانه نبود بودجه را تاکنون نیاورده است. دولت تعهد کرده و به آن پایبند است.

وی گفت: دولت برای جبران خسارات حوادث و سرمازدگی‌ها بیش از بودجه هم تاکنون اعتبار تخصیص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز