خبرگزاری کار ایران

پدیده نه مالک دارد و نه مدیرعامل

صادقی: به ما گفتند تمرین تیم بدون سرمربی شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۴۷

یحیی گل‌محمدی که صراحتا اعلام کرده در تمرینات حاضر نمی‌شود و به مشهد بازنخواهد گشت، حالا بازیکنان با کدام مربی باید تمرین کنند، باید منتظر ماند و دید.

به گزارش ایلنا، تمرینات پدیده پس از مدت‌ها تعطیلی امروز شروع می‌شود که هنوز مسخص نیست چه کسی تیم را تمرین ‌دهد. یحیی گل‌محمدی که صراحتا اعلام کرده در تمرینات حاضر نمی‌شود و به مشهد بازنخواهد گشت، حالا بازیکنان با کدام مربی باید تمرین کنند، باید منتظر ماند و دید.

در این رابطه گفتگویی با اکبر صادقی کاپیتان پدیده انجام دادیم که امید چندانی به آینده تیم ندارد.

برنامه تمرینات پدیده مشخص شده؟

برنامه‌ای که به ما داده‌اند، قرار است از فردا (امروز) تمرینات شروع شود.

با کدام مربی؟

از مربی خبر ندارم و نمی‌دانم چه کسی تیم را تمرین خواهد داد!

گل‌محمدی که قطعا به مشهد نخواهد آمد چون خودش اعلام کرده دیگر به پدیده برنمی‌گردد.

حق دارد که به پدیده برنگردد. وقتی از اول فصل قول داده‌اند و عمل نکردند چطور باید از آقایحیی انتظار داشته باشیم او با وضعیتی که تیم دارد، به کارش ادامه دهد؟! الان تیم نیاز به جذب بازیکن دارد که تقویت شود ولی هیچ خبری از مسوولان نیست و قبل از بازی با استقلال هم قول داده بودند که به تیم کمک کنند ولی با گذشت حدود 20 روز از حرفی که زده بودند گذشته اما یک نفر خودش را نشان نداده است.

چرا؟

چون از فوتبال خوش‌شان نمی آید و فقط حرف می‌زنند. مسوولان استان خراسان به دنبال چیز دیگری هستند و نمی‌خواهند فوتبال داشته باشند. تیم صدرنشین لیگ است و شانس قهرمانی دارد اما انگار دوست دارند تیم‌شان سقوط کند.

با این شرایط داستان فصل گذشته تکرار خواهد شد؟

قطعا این‌طور است و با شرایط فعلی هیچ امیدی به آینده پدیده نیست.

ظاهرا بحث کسر شش امتیاز مجدد هم تیم را تهدید می‌کند!

با این وضعیت شک نکنید با کسر شش امتیاز هم مواجه می‌شویم و آن‌وقت باید برای سقوط نکردن مبارزه کنیم. فصل گذشته هم تیم ما شرایط بسیار خوبی داشت اما آنقدر به تیم نرسیدند تا نیم فصل دوم برای سقوط نکردن مبارزه کنیم در حالی که می‌توانستیم برای کسب سهمیه امیدوار باشیم.

الان این تیم مالک خاصی دارد و می‌دانی صاحبش کیست؟

باور کنید ما هم اصلا از مالک تیم خبر نداریم و خود آقای وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه چند مدتی است که اصلا پیدایش نیست و در تمرینات هم دیده نمی‌شود چون پول ندارد که بیاید و بازیکنان و کادر فنی را ببیند.

سرپرست دارد؟

آقای سرآسیابی سرپرست تیم است که هم کار سرپرستی می‌کند و هم کار تدارکات و سایر کارها را که اگر او هم نبود، الان مشخص نبود که پدیده چه وضعیتی داشت!

چقدر دریافتی داشتید؟

ما 30درصد دریافتی داشتیم که این 30درصد را طوری پرداخت کردند که اصلا به چشم نیامد. از دو درصد گرفته تا پنج، شش درصد پرداخت شده که خنده‌دار بود. جالب اینجاست ما از فصل گذشته هم طلب داشتیم که باید پرداخت می‌شد ولی خبری نشد!

وقتی پرداختی به 50 درصد نرسد خیلی از بازیکنان راحت جدا می‌شوند.

دقیقا همین‌طور است و الان هر بازیکنی که پیشنهاد داشته باشد راحت می‌تواند جدا شود. خیلی از تیم‌ها به دنبال بازیکنان پدیده هستند که شک نکنید تیم‌های پولدار به سمت آنها خواهند آمد.

پدیده در این یک سال هواداران خوبی هم پیدا کرده که در بازی با استقلال نشان داد خارج از خانه هم طرفدار دارد.

حیف است که این هواداران از تیم دلسرد شوند و دیگر از پدیده حمایت نکنند. وقتی مسوولان استان به هواداران اهمیت نمی‌دهند، چطور ما امیدوار باشیم که به تیم اهمیت بدهند؟! باعث تاسف است که پدیده امسال هوادار جذب کرده ولی برای خیلی‌ها خوشایند نبوده و مشخص است که دوست ندارند تیم شهرشان هوادار داشته باشد.

احتمال دارد خود تو هم جدا شوی؟

هیچ چیزی مشخص نیست و اگر قرار باشد سرمربی سر تمرین حاضر نشود و تیم هم پولی نداشته باشد، ماندن من هم بی‌نتیجه است.

ظاهرا خود گل‌محمدی هم پیشنهاد زیادی دارد.

مگر می‌شود پیشنهاد نداشته باشد! آقای گل‌محمدی ابتدای فصل هم خیلی از پیشنهادها را به خاطر پدیده جواب کرد وگرنه خیلی راحت به تیم پولداری می‌رفت. الان هم که تیمش صدرنشین لیگ است و هر تیمی دوست دارد او را جذب کند.

شانس آورید که لیگ تعطیل شده!

واقعا، اگر این اتفاق هم رخ نمی‌داد تیم قشنگ وارد بحران اساسی می‌شد و جمع کردن آن کار هر کسی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز