خبرگزاری کار ایران

دردسر جدید سرمربی جوان

مدیرعامل ایران خودرو: قرارداد نکونام ممنوع است / عقد قرارداد با سرمربیان آزاد مجاز است

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۸۹

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی نامه ای، سیاست های انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان را به مدیر عامل این باشگاه فرهنگی ورزشی ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه پیکان تهران در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: در نامه مهندس یکه زارع خطاب به مهندس شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان آمده است:

نظر به این که سیاست های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست، احترام به مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی  بوده و بدیهی است کسب هر گونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.

علی رغم این که هیچ علاقه ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارم، حسب وظیفه به عنوان سیاستگذار باشگاه پیکان اعلام می کنم احترام به تیم های دیگر بخصوص تیم های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق،ذپرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت های اصلی آن باشگاه است.

بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم ها اکیدا ممنوع بوده و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان  سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم فصل لیگ برتر 97 به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.

به گزارش ایلنا، روز پنج شنبه جواد نکونام با استعفا از هدایت تیم نساجی مازندران با پیکان وارد مذاکره شد و با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به این تیم تهرانی پیوست. البته قرارداد نکونام به صورت رسمی با نساجی فسخ نشده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز