خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

ارتقای سرانه فضای کتابخانه‌ای با بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی رشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۰۳

فرماندار رشت بیان کرد: باید با بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی رشت سرانه فضای کتابخانه ای برای کتاب وکتابخوانی را ارتقا دهیم .

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان رشت در جلسه کمیته بررسی پروژه های ملی با بیان اینکه سرانه فضای کتابخانه‌ای در شهرستان رشت پایین است، گفت: اتمام کتابخانه مرکزی و توجه به این پروژه مهم سرانه فضای مطالعه و کتابخوانی در رشت را در حد چشمگیری افزایش می دهد.

وی افزود: سرانه فضای کتابخانه در شهرستان بسیار پایین است، بنابراین بهره‌برداری ازپروژه کتابخانه مرکزی رشت اهمیت زیادی دارد و فضای خوبی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات و امکانات ما در سطح رشت و استان ناچیز است، اظهار داشت: برای ایجاد تحول و انجام کارهای اساسی اعتبارات شهرستانی کافی نیست و باید از منابع ملی بیشتر استفاده کنیم.

مومنی‌زاده بیان داشت: ضروری است تا مسئولان دستگاه‌ها، منابع ملی را در چارچوب وظایف‌شان شناسایی و از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند، همچنین می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس برای این منظور بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی بایستی به این مهم توجه داشته باشند که چه ظرفیت‌هایی را در وزارتخانه مربوطه خود دارند تا برای پیشبرد ماموریت‌ها از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به فصل زراعی پیش رو و اهمیت توجه به کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزی ومنابع آب در اقتصاد شهرستان بسیار مهم است ودر مباحث مربوط به کشاورزی بایستی از ظرفیت های وزارتخانه‌های ذی‌ربط بیشتر استفاده کنیم. 

در این جلسه که با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طرح‌های ملی و پیشرفت کارها با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز