خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اتحاد ملت در پی حادثه دلخراش جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۰۶۴

حزب اتحاد ملت در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس و جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به بازماندگان این دنشجویان از مسئولین دانشگاه آزاد پاسخگویی در برابر این حادثه دردناک و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار چنین وقایع تلخ و تأسف‌باری را خواستار شده است.

به گزارش ایلنا،در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

حادثه غم‌بار جان‌باختن جمعی از جوانان کشورمان در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، آن قدر ناگوار و تأسف‌بار است که واژگان در توصیف رنجی که خانواده‌های آنها متحمل شده‌اند، کم می‌آورند.

متأسفانه تا کنون ۱۰ نفر از دانشجویان جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی از آنها نیز دچار جراحت‌های شدید شده‌اند.

اینکه خطای انسانی یا سهل‌انگاری مسئولین دانشگاه عامل جان‌باختن مظلومانه آن‌ها شده، هنوز به درستی روشن نیست و نیاز به بررسی‌های دقیق و داوری‌های منصفانه دارد.

اما واقعیت غیرقابل انکار این است که آن‌ها در اتوبوس متعلق به دانشگاه و در محوطه دانشگاه علوم و تحقیقات دچار این حادثه شده‌اند و بالطبع دانشگاه باید پاسخگوی همه خسارت‌های وارد شده به آنها باشد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن ابراز تأسف عمیق از جان‌دادن مظلومانه دانشجویان این دانشگاه، مراتب همدردی خود را با خانواده‌های داغدار این حادثه اعلام‌ می‌کند و از خداوند بزرگ برای جانباختگان رحمت و مغفرت، برای خانواده‌های داغدار صبر و برای مصدومین شفای عاجل مسئلت دارد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی از مسئولین دانشگاه آزاد نیز پاسخگویی در برابر این حادثه دردناک و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار چنین وقایع تلخ و تأسف‌باری را خواستار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز