خبرگزاری کار ایران

شیوه‌های خاص گلزنی آقای‌گل‌های ایران برای جشن گل

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۴۴

همزمان با قهرمانی سپاهان در نیمه لیگ هجدهم، بهترین گلزن و آقای گل نیم فصل نخست هم برای تیم امیر قلعه‌نویی بود.

به گزارش ایلنا،همزمان با قهرمانی سپاهان در نیمه لیگ هجدهم، بهترین گلزن و آقای گل نیم فصل نخست هم برای تیم امیر قلعه‌نویی بود. استنلی کی‌روش که با ماجرای عجیب آنتونی استوکس به یکباره فرصت اوجگیری پیدا کرد و از بهترین گلزن تراکتورسازی فاصله میلیمتری گرفت حالا به نظر می‌رسد این پتانسیل را دارد که یکی از مدعیان جدی کسب این عنوان در پایان مسابقات این فصل فوتبال ایران باشد. با این همه اما فاصله مدعیان با استنلی زیاد نیست و اگر استوکس برنگردد، حالا علی علیپور که دوباره موتور گلزنی‌اش در اواخر لیگ روشن شد یکی از تعقیب کنندگان است که سخت به دنبال دبل در کسب این عنوان در پرسپولیس است. به این فهرست اما باید امین قاسمی‌نژاد در پدیده مدعی شده را نیز اضافه کرد که به نظر می‌رسد شرایط خوبی برای حضور در جمع مدعیان آقای گلی لیگ دارد. همین مساله بهانه‌ای شد تا نگاهی آماری به نحوه گلزنی بهترین گلزنان لیگ داشته باشیم.

آقای گل سپاهان، آقای گل با سر!

استنلی کی‌روش که تا پایان هفته پانزدهم لیگ موفق به زدن 9 گل شده است بیشترین مهارت گلزنی‌اش روی ضربه سر بوده است. کی‌روش که توانسته خودش را همراه با سپاهان مدعی قهرمانی در رتبه نخست جدول بهترین گلزنان لیگ تا پایان نیم فصل قرار دهد از 9 گلی که به ثمر رسانده 5 گل خودش را با ضربه سر وارد دروازه رقبا کرد تا از این حیث بالاتر از دیگر مدعیان لیگ قرار گرفته باشد.

استوکس حسرت سرخ‌های تبریز می‌شود؟

جدا شدن آنتونی استوکس از تراکتورسازی و کوچ این بازیکن شاید بزرگ‌ترین شوک برای هواداران این تیم بود که باور نمی‌کردند این بازیکن اینچنین بتواند برای آنها گلزنی کند. استوکس تنها مدعی آقای گلی لیگ بود که توانست از 8 گلی که به ثمر رسانده 7 گل خودش را با شوت وارد دروازه حریفان تراکتورسازی کند تا به این نحو در بین آقایان گل «سلطان گل با شوت» باشد.

نقطه مشترک همه مدعیان

در بین گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته پانزدهم که از 9 تا 5 گل توانسته‌اند به ثمر برسانند، یک نقطه مشترک وجود دارد. این نقطه در جایی است که همه آقایان مدعی برای گلزنی تقریبا به هر نحوی به جز گل با ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده‌اند. این مساله یک امر مشترک در بین همه مهاجمان گلزن لیگ در این جدول است و باید دید اولین چراغ را چه کسی روشن می‌کند.

تهدیدی به نام علی علیپور!

فاصله سه گلزن برتر جدول گلزنان لیگ به اندازه یک گل است و به نظر می‌رسد اگر آنتونی استوکس که حرف از بازگشت دوباره او به تراکتورسازی است برگردد برای این بازیکن و استنلی کی‌روش یک تهدید وجود دارد. این تهدید علی علیپور است که به یک‌باره در پرسپولیس موتور گلزنی‌اش روشن شد و خوب بودنش با این تیم توانست او را به چالش حضور در جام ملت‌ها در تیم ملی کی‌روش دعوت کند.

 

جدول عملکرد بهترین گلزنان لیگ از نظر نوع گلزنی 

بازیکن

تیم

گل زده

گل با سر

گل با شوت

گل با ضربه ایستگاهی

گل از روی نقطه پنالتی

استنلی کی‌روش

سپاهان

9

5

2

-

2

آنتونی استوکس

تراکتورسازی

8

-

7

-

1

علی علیپور

پرسپولیس

7

1

4

-

2

امین قاسمی‌نژاد

پدیده

6

1

5

-

-

لوسیانو پریرا

فولاد

6

1

3

-

1

وحید خشتان

استقلال خوزستان

5

1

4

-

-

یونس شاکری

پدیده

5

3

2

-

-

عیسی آل‌کثیر

پیکان

5

1

4

-

-

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز