خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

خدمات هاشمی شاهرودی به عنوان «باقیات الصالحات» در حافظه ملت برجای خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۰۱

وزیر دادگستری با صدور پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

 

به گزارش ایلنا، متن پیام سید علیرضا آوائی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم‌ جلیل‌ القدر و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی رضوان اله تعالی علیه باعث تالم و تأثر فراوان گردید.

بدون شک، خدمات ارزشمند و ماندگار این مجاهد فقیه بویژه طی چهار دهه گذشته در مسئولیت های خطیری همچون ریاست‌ قوه‌ قضائیه‌، ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان «باقیات الصالحات» در حافظه ملت قدرشناس ایران اسلامی برجای خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم «عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف»، رهبر عظیم‌‌‌الشان انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ملت قدرشناس ایران، شاگردان آن مرحوم و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌‌‌‌‌نمایم و از درگاه خداوند غفار و رحیم برای آن عالم پرهیزگار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌‌‌‌‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز