خبرگزاری کار ایران

اعتراف گروگانگیر عاشق به نقشه عجیب برای حذف رقیب

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۰۱

پسر جوان برای حذف رقیب عشقی‌اش، ۳ گروگان‌گیر اجیر کرد تا او را بربایند.

به گزارش ایلنا، چند روز قبل دختری جوان به نام یاسمن با پلیس پایتخت تماس گرفت و گفت که خواستگار سابقش، ‌پسر مورد علاقه‌اش به نام اشکان را ربوده است.

وی گفت: چند ماهی می‌شد که با اشکان آشنا شده بودم و قصد داشتیم با یکدیگر ازدواج کنیم. پدرم صاحب کارواشی در شمال‌غرب تهران است و اشکان هم آنجا کار می‌کرد اما ساعتی قبل خواستگار سابقم به‌نام سیاوش همراه ۳ نفر دیگر مقابل کارواش آمدند و اشکان را به زور سوار خودروی هیوندا کردند و دزدیدند.

با اعلام این شکایت، مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند تا اینکه ۳ ساعت بعد  آدم‌ربایان، گروگان را رها کردند و او خودش را به اداره پلیس رساند و به مأموران گفت: ۴ سرنشین هیوندا سوناتا با تهدید اسلحه من‌ را به خانه‌ای در شمال‌غرب تهران بردند و آنجا به زور چک ۳ میلیارد تومانی و چند سفته با امضای من گرفتند. پس از آن برگه‌ای مقابلم گذاشتند و با تهدید اسلحه از من خواستند پای آن را امضا کنم. آنها اسلحه را درست روی شقیقه‌ام گذاشته بودند و تهدید می‌کردند اگر امضا نکنم ماشه را می‌کشند. متن نامه این بود که دست از سر یاسمن، دختر صاحب‌کارم که قرار بود به‌زودی به خواستگاری‌اش بروم بردارم و دیگر مزاحمش نمی‌شوم. مجبور شدم آن را امضا کنم و آدم‌ربایان تهدید کردند اگر به کسی حرفی بزنم یا مزاحم یاسمن شوم چک ۳ میلیاردی و سفته‌ها را اجرا گذاشته و من را به زندان می‌فرستند.

با اظهارات پسر جوان، کارآگاهان همان روز موفق شدند سیاوش، طراح نقشه آدم‌ربایی را دستگیر کنند.

او در بازجویی‌ها گفت: یک‌سال بود که عاشق یاسمن بودم و قرارمان ازدواج بود. او دختر یکی از دوستان پدرم بود و از کودکی با هم بزرگ شده بودیم اما مدتی قبل زد زیر قولش و به من جواب رد داد.

او دیگر پاسخ زنگ و پیامک‌هایم را نمی‌داد تا اینکه متوجه شدم قصد دارد با پسری به‌نام اشکان ازدواج کند.

این شد که نقشه کشیدم تا با اجیر کردن ۳ آدم‌ربا او را گروگان بگیرم. پس از اعتراف این پسر عاشق، ۳ آدم‌ربای اجیر شده نیز دستگیر شدند و با دستور قاضی دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز