خبرگزاری کار ایران

رنج ور خبر داد:

کسب رتبه برتر شرکت آبفار گیلان در بخش پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۹۳۰

شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان رتبه برتر را در زمینه "پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب" کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز گفت: مهندس جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح تقدیر، رتبه برتر شرکت آبفار گیلان را در زمینه “پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب” اعلام کردند.

محب علی رنج ور افزود: این شرکت موفق شد رتبه برتر را بین شرکت های آبفار سراسر کشور کسب کند.

وی گفت: همچنین بر اساس ارزیابی‌های دفتر بهداشت شرکت مهندسی آبفای کشور، شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان توانست امتیاز کامل شاخص‌های ارزیابی مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب را در سه محور برنامه ایمنی آب، گزارش تحلیلی یک شهرستان و خود ارزیابی کیفی برای ارائه به سازمان برنامه و بودجه در بخش کیفیت و بهداشت آب دریافت کند.

بنابراین گزارش؛ در متن لوح تقدیر حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خطاب به مدیرعامل شرکت آبفار گیلان آمده است:
تلاش و همت مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب رتبه برتر در زمینه “پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب” در بین شرکت های آب و فاضلاب روستایی در سال 1396 شد.
لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل در بخش کنترل کیفیت آب و سایر افراد تاثیرگذار در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز