خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

اخبار مربوط به استیضاح شهردار کذب است

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۱۷

رئیس شورای اسلامی شهر ساری اخبار منتشره در رسانه ها از سی و پنجمین جلسه رسمی این نهاد مبنی بر طرح استیضاح شهردار ساری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید مسعود مدینه در تشریح این خبر گفت: در این جلسه از کلمه استیضاح استفاده شد که ضرورت دارد بنده توضیحاتی را در این خصوص بیان کنم.

وی افزود: استیضاح یک فرآیند و روال مشخص قانونی دارد و باید بر اساس آن عمل کرد در شرایط کنونی جامعه ،اینکه بدون انجام تشریفات قانونی این کلمه به کار برده شود، جز متزلزل نمودن جایگاه شهرداری در نزد شهروندان چیز دیگری در بر ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه همه اعضای شورا بر این باورند که کارها باید بر اساس ضوابط قانونی پیش برود، ادامه داد: موضوعی به نام استیضاح به هیچ عنوان در دستور کار شورا نبوده است و من با تاکید اعلام می کنم اگر چنین اخباری در رسانه ها منتشر شده، بنده بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری که مرجع رسیدگی به این موضوع است ،آن را قاطعانه تکذیب می کنم.

به گزارش ایلنا،در سی و پنجمین جلسه شورای شهر ساری که عصر امروز شنبه با حضور اعضای شورای شهر و رسانه ها برگزار شد کلمه استیضاح مطرح شد اما در عمل هیچگونه اتفاقی در خصوص استیضاح شهردار ساری نیفتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز