خبرگزاری کار ایران

حکیم‌زیچ را به رونالدو و مسی ترجیح می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۹۲

​ماتیس دلیخت شایعات درباره آینده‌اش را بی‌اهمیت دانست و در حال حاضر بازی با حکیم‌زیچ در آژاکس را به بازی در کنار کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی ترجیح می‌دهد.

به گزارش ایلنا، این مدافع 19 ساله دوشنبه در تورین جایزه پسر طلایی را به‌عنوان آینده‌دارترین بازیکن زیر 21 سال اروپا از روزنامه توتو اسپورت دریافت کرد. بازی‌های او در آژاکس باعث شده به تیم ملی هلند نیز دعوت شود ضمن اینکه نام باشگاه‌های بزرگی به‌عنوان مقصد بعدی او مطرح شود. شایعه شده یوونتوس و بارسلونا به جذب این جوان علاقه دارند اما وقتی خبرنگار اسکای ایتالیا از او سوال کرد دوست دارد در کنار رونالدو بازی کند یا مسی، گفت: «ترجیح می‌دهم با حکیم‌زیچ در آژاکس بازی کنم.»

اگرچه او هرگونه صحبت درباره آینده را به آخر فصل موکول کرده اما تردیدها وجود دارد و معلوم نیست که او چه تیمی را انتخاب می‌کند. دلیخت گفت: «یوونتوس؟ در حال حاضر به بازار فکر نمی‌کنم. ایتالیا کشور فوق‌العاده‌ای برای بازی است اما فعلا همه حواسم به حال است، به امکان ترک آژاکس فکر نمی‌کنم همچنین به اینکه قرار است در کدام لیگ بازی کنم.»

بخشی از تمرکز دلیخت روی لیگ هلند است که آژاکس با دو امتیاز اختلاف نسبت به پی‌اس‌وی آیندهوون در رده دوم است. البته بر خلاف رقیب، تیم پایتخت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان عبور کرده و در یک‌هشتم‌نهایی به رئال مادرید، قهرمان سه دوره اخیر اروپا خورده است. دلیخت این را فرصت ایده‌آلی برای خود و هم‌تیمی‌هایش می‌داند که به سلطه سفیدهای مادرید پایان دهند: «بازی خیلی سختی برابر بهترین تیم جهان داریم اما خودباوری لازم را داریم. ما می‌توانیم با پیروزی بر رئال کیفیت‌مان را به همه جهان نشان بدهیم.»

 او نخستین مدافعی است که جایزه پسر طلایی را می‌گیرد: «افتخار بزرگی برای یک مدافع است که این جایزه معتبر را بگیرد، خوشحالم که نخستین نفر هستم.»

منبع: سایت گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز