خبرگزاری کار ایران

امیدوارم هواداران مثل جام جهانی از ما حمایت کنند

حاج صفی: همه ایمان داریم که قهرمان آسیا می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۰۹

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم هواداران تیم ملی کشورمان مثل جام جهانی 2018 ما را حمایت کنند. امیدوارم هواداران به امارات بیایند و از اینجا ما را حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، احسان حاج صفی، بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 به سایت رسمی AFC گفت: در شرایط کنونی همدلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد تا به این هدفمان برسیم. به نظرم ما تجربه خوبی کسب کردیم و می توانیم به نتیجه خوبی در این مسابقات برسیم و بعد از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. نسبت به بقیه ها تیم ها در گروه باید بگویم که عراق رقیب اصلی ماست. اما ما به عنوان ایران می خواهیم قهرمان آسیا شویم به همین خاطر اصلا قصد بی احترامی به تیم های دیگر مثل یمن و ویتنام را نداریم.

او ادامه داد: با نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اطلاعاتمان نسبت به رقبا بیشتر می شود. به نظرم ما توانایی این را داریم که دوباره قهرمان شویم. همه ما ایمان دارم که می توانیم قهرمان شویم. این طبیعی است که همه می خواهند پادشاه آسیا شوند.

مدافع تیم ملی ایران درباره عملکردشان در جام ملت های آسیا 2014 گفت: ما در استرالیا عملکرد خوبی را داشتیم اما در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل عراق باختیم. این بار همه چیز عوض شده است و ما امیدواریم که قهرمان آسیا شویم. امیدوارم هواداران تیم ملی کشورمان مثل جام جهانی 2018 ما را حمایت کنند. امیدوارم هواداران به امارات بیایند و از اینجا ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز