خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌‌هایی که مشتری دارند

قطبی مشتری قائدی شد، جابر از شمال غربی تا شمال شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۲۲

استقلال در اولین قدم قرارداد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو را فسخ کرد تا آبی‌پوشان کارشان در نقل و انتقالات را با خروجی آغاز کنند.

به گزارش ایلنا، استقلال در اولین قدم قرارداد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو را فسخ کرد تا آبی‌پوشان کارشان در نقل و انتقالات را با خروجی آغاز کنند. غیر از این 2 بازیکن صحبت‌ها و اخباری هم درباره احتمال جدایی تعداد دیگری از بازیکنان استقلال مطرح است. دست کم 4 بازیکن اغلب نیمکت‌نشین آبی‌ها مشتری لیگ برتری دارند. البته برای نهایی شدن این نقل و انتقالات، علاوه بر رضایت بازیکنان، وینفرد شفر و مدیر باشگاه هم باید با جدایی آنها موافقت کنند. نام مرتضی تبریزی هم براساس اخبار می‌تواند در این لیست قرار بگیرد اما خب از آنجا که به لحاظ قانونی امکان رفتن او به یک تیم لیگ برتری دیگر وجود ندارد نامش را قلم می‌گیریم.  

جابر انصاری

جابرانصاری اول فصل هم که در لیست مازاد استقلال بود چند مشتری داشت که به آنها جواب منفی داد تا با توجه به قرارداد یک ساله‌اش در استقلال بماند. در نقل و انتقالات زمستانی هم جابر در لیست فروش استقلال است و اگر خرید جدیدی انجام شود و نیاز به جای خالی باشد، انصاری یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود. از ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد به عنوان تیم‌های خواهان جابر نام برده می‌شود. البته اگر قرار بر جدایی قطعی انصاری باشد احتمالا پیشنهادهای بیشتری برای این بازیکن 32 ساله می‌رسد.

میثم تیموری

میثم تیموری دفاع چپ پای استقلال که با مصدومیت قبلی به استقلال آمد و با این باشگاه قرارداد بست، پس از حضورش در این تیم جراحی کرد و تا چند ماه نمی‌تواست حتی در تمرینات تیمی شرکت کند. تیموری بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت هم فرصت چندانی برای بازی و حتی نیمکت‌نشینی در استقلال نداشت. البته این موضوع طبیعی بود. غیبت در تمرینات بدنسازی پیش فصل و هماهنگ نبودن با سایر بازیکنان به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات کار را برای تیموری سخت کرده بود. گفته می‌شود نساجی قائمشهرمشتری اصلی این بازیکن شمالی است.

مهدی قائدی

مهدی قائدی مهاجم 19 ساله استقلال که بازیکن فیکس تیم ملی امید محسوب می‌شود در استقلال و تفکرات وینفرد شفر جایی ندارد. بعد از درخشش در دو، سه بازی، او دوباره افت کرد و در هفته‌های پایانی نیم فصل کاملا به نیمکت ذخیره‌ها دوخته شد. حالا خبر می‌رسد افشین قطبی سرمربی جدید فولاد خوزستان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن تکنیکی و مستعد بوشهری است. البته با توجه به اینکه باشگاه استقلال به تازگی قرارداد این بازیکن را 5 ساله تمدید کرده بعید است با جدایی او موافقت کند اما خب احتمال انتقال قرضی این بازیکن وجود دارد.

فرشاد محمدی‌مهر

فرشاد محمدی‌مهر دفاع راست استقلال با وجود بازی‌های نسبتا خوبی که انجام داد اغلب زیر سایه وریا غفوری، خسرو حیدری و البته پژمان منتظری بود. هنوز نیم فصل تمام نشده بود که خبرهایی درباره جدایی فرشاد از استقلال مطرح می‌شد. تعداد تیم‌هایی که دفاع راست می‌خواهند کم نیست اما فعلا حرف از بازگشت احتمالی این بازیکن به پارس جنوبی جم است. این بازیکن هم اگر در لیست فروش رسمی باشگاه قرار بگیرد کم مشتری نخواهد داشت. هرچند بعید به نظر می‌رسد با شرایط خسرو و نیاز استقلال به منتظری در دفاع میانی و البته موثر بودن وریا در پست هافبک راست، شفر به این سادگی‌ها اجازه جدایی به  محمدی‌مهر بدهد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز