خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۳۸۲

مراسم قرعه کشی و گروه بندی رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، امشب در شهر اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور کشتی گیران مطرح جهان در قالب 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه، گرجستان، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سیناصنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل از ساعت 10 صبح فردا (پنج شنبه) در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی این مسابقات با حضور نماینده اتحادیه جهانی و نمایندگان تیم های شرکت کننده، امشب برگزار شد که تیم ها در دو گروه 4 و 5 تیمی به شرح زیر قرار گرفتند.

گروه یک: بیمه رازی اردبیل- شهدای حرم اردبیل- صربستان- ترکیه

گروه دو: سیناصنعت ایذه- روسیه- گرجستان- اوکراین- قرقیزستان

بر اساس برنامه این مسابقات، تیم های اول هر گروه دیدار فینال، تیم های دوم دیدار رده بندی، تیم های سوم دیدار برای کسب مقام پنجم و تیم های چهارم دیدار برای کسب مقام هفتم را برگزار می کنند.

مسابقات گروهی (مقدماتی) فردا و صبح جمعه، رقابت های کسب عنوان پنجم و هفتم ظهر جمعه و رقابت های رده بندی و فینال عصر جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز