خبرگزاری کار ایران

مانور دورمیزی شرکت آب نیرو پتروشیمی بندر امام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۷۵

شرکت آب نیرو با مشارکت کمیته بحران پتروشیمی بندر امام، به منظور بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیری مدیران و کارشناسان خود مانور دورمیزی را در سطح مجتمع برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام مانور دورمیزی را در قالب سناریوی قطع ورودی گاز مجتمع و در پی آن قطع برق کل مجتمع با حضور رئیس مجتمع شرکت آب نیرو، رئیس بهره برداری شرکت آب نیرو، رئیس آتش نشانی پتروشیمی بندر امام، رئیس پدافند غیرعامل پتروشیمی بندر امام و نیز دیگر مدیران شرکت برگزار کرد.

این سناریو با الگوبرداری از حوادث واقعی  توسط کمیته بحران مجتمع و شرکت آب نیرو بندر امام تدوین شده بود تا به صورت فرضی مدیران و کارشناسان شرکت را در شرایط اضطراری و بحرانی قرار داده و موفق شوند علاوه بر بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیری خود، به کلیه نقاط ضعف و قوت مجموعه پی ببرند تا در صورت لزوم پیشگیری و پیش بینی های لازم را اعمال کنند.

گفتنی است، طبق سناریو از پیش مشخص شده کلیه مراحل این مانور تحت فرماندهی و مدیریت رئیس مجتمع شرکت آب نیرو بندر امام در مدت زمان ٨٠ دقیقه انجام پذیرفت و با موفقیت خاتمه یافت.

شایان ذکر است، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام از شش شرکت تابعه فرآورش، بسپاران، کیمیا، خوارزمی، آب نیرو و کارون تشکیل شده است که در میان آن ها شرکت آب نیرو بندر امام وظیفه تامین برق، آب و انرژی مجتمع را به عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز