خبرگزاری کار ایران

کیفیت لیگ هرسال پایین تر می‌آید

دهنوی:به هر تیمی که رفتم، بی‌پول شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۲۱

لیگ برتر در حالی به نیم‌فصل رسید که خیلی از بازیکنان در نیم‌فصل اول بیرون ماندند و بازی نکردند.

به گزارش ایلنا،لیگ برتر در حالی به نیم‌فصل رسید که خیلی از بازیکنان در نیم‌فصل اول بیرون ماندند و بازی نکردند. بازیکنانی که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده‌اند و فکر ادامه بازی کردن را دارند. البته گاهی وقت‌ها نیز همین بازیکنان بدون اینکه در تیم بازی کنند، تصمیم به خداحافظی می‌گیرند. در این راستا گفتگویی با قاسم دهنوی انجام دادیم که نیم‌فصل اول را به استراحت پرداخت.

استراحت نیم‌فصل خوب بود یا بد؟

گاهی وقت‌ها استراحت کردن بهتر از بازی کردن است. متاسفانه در چند سال اخیر تیم‌های بی‌پولی بازیکنان را جذب می‌کردند و نمی‌توانستند پول آنها را بدهند و فقط مالیات بالا می‌آوردند و بازیکنان را به اداره مالیات بدهکار می‌کردند. بازیکن هم مجبور می‌شد پولی که از باشگاه نگرفته مالیاتش را پرداخت کند. وقتی چنین تیم‌هایی در فوتبال تیمداری می‌کردند، چه لزومی داشت که بازیکن بخواهد هر سال بازی کند و پول نگیرد و مالیاتش را پرداخت کند؟ آیا بهتر نبود که بازیکن به جای بازی کردن مفتی استراحت کند و حداقل از جیبش هزینه نکند. بخصوص الان که هزینه‌ها چندبرابر شده و قیمت یک جفت استوک به دو، سه میلیون رسیده است.

پس تو ترجیح دادی به جای بازی کردن استراحت کنی؟

شما خبر دارید که من در این یکی، دو سال اخیر به هر تیمی که رفتم، بی‌پول شد و قراردادها را پرداخت نکرد. این فصل هم با چند تیم صحبت کردم ولی دیدم پولی ندارند حاضر نشدم قرارداد ببندم. الان هم منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

اگر تیم به درد بخور پیدا نشود بازی نمی‌کنی؟

الان یک اسباب‌کشی، کلی هزینه دارد و اگر بخواهی الکی جابه‌جا بشوی و پول نگیری فایده‌ای ندارد. من هم دنبال این هستم که شرایطی فراهم شود تا به تیمی بروم تا حداقل از جیبم هزینه نکنم.

در حال حاضر کیفیت لیگ پایین نیامده؟

نسبت به گذشته پایین آمده و شما می‌بینید که عده‌ای دلال بازیکنان معمولی را به راحتی جابه‌جا می‌کنند و به تیم‌ها می‌فرستند ولی بازی نمی‌کنند. لیگ ما بی‌ستاره شده و شاید یکی‌، دو تیم باشند که بازیکن خوب داشته باشند. شما لیگ الان را با لیگ دو، سه سال پیش مقایسه کنید و ببینید چقدر فرق کرده و بازیکنان چه کیفیتی دارند. شاید اگر همین نفرات چند سال پیش می‌خواستند در لیگ برتر بازی کنند به آنها بازی نمی‌رسید.

خود تو یک زمانی از چهار تیم اول ایران پیشنهاد داشتی؟

بله من یک زمانی از استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم که نمی‌دانستم کدام تیم را انتخاب کنم.

انتخاب بد هم داشتی؟

انتخاب بد این بود که گاهی وقت‌ها تیم‌های معمولی را انتخاب کردم و می‌توانستم این کار را نکنم و به تیمی بروم که سال‌ها در آن بازی کنم. همین اواخر به تیمی رفتم که اصلا مناسب من نبود و ضرر کردم. من برای کمک این کار را کردم ولی بعدها دیدم که کارم اشتباه بود.

تیم ملی در جام ملت‌ها موفق می‌شود؟

کار سختی دارد ولی حضور کی‌روش می‌تواند نقطه امید باشد. شک نکنید تیمی که کی‌روش در آن حضور داشته باشد به راحتی حذف نخواهد شد. من امیدوارم که تیم ملی این دوره بتواند قهرمان جام ملت‌ها شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز